شرایط اسکان دانشجویان در کانادا

به گزارش مجله عکس، اسکان دانشجویان در کانادا

برای اسکان دانشجویان در کانادا گزینه های متعددی، بسته به اولویت و شیوه زندگی شما وجود دارد. اصولا بستگی به این دارد که شما شخصی در بین دوستان یا اقوام خود دارید یا خیر ؟ توانایی اقتصادی اجاره سوئیت یا آپارتمان در کانادا را دارید؟ آیا دانشگاهی که انتخاب نموده اید، دارای خوابگاه است یا خیر؟

شرایط اسکان دانشجویان در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

زندگی در کنار خانواده های کانادایی (Home stay)

زندگی در کنار یک خانواده کانادایی راهی عالی برای آغاز زندگی در کانادا است. تعداد زیادی از خانواده های کانادایی با دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان بین المللی در خانه هایشان قرارداد می بندند. اگر ضعف شما در زبان انگلیسی یا فرانسوی همواره باعث نگرانی شما بوده، زندگی در کنار خانواده های کانادایی مطمئنا این مشکل را از بین می برد. خانه ها نیز محیط های خانگی و محبت آمیز اند که میزبان دانشجویان جوان هستند.

زندگی در خوابگاه

معمولا دانشگاه ها در کانادا محل های اقامت نزدیک به دانشگاه برای دانشجویان در نظر میگیرند. اتاق ها اساسا در همه جا یکسان هستند، آشپزخانه، حمام و توالت در بعضی از خوابگاه ها هم مشترک است. زمانی که در خوابگاه زندگی می کنید، شما در همه زمان ها به فعالیت های دانشگاه از جمله فعالیت های تفریحی و آموزشی، مطالعه گروهی می پردازید. به این ترتیب زندگی شما در اطراف دانش آموزان هم سن و سال راهی عالی برای پیدا کردن دوستان جدید است.

اجاره یک سوئیت یا آپارتمان

خواندن این مطالب را از دست ندهید :

اقدامات اولیه پس از ورود به کانادا

هزینه زندگی در کانادا

اجاره سوئیت یا آپارتمان جایگزین مناسبی برای دانشجویانی است که تمایلی برای زندگی در خوابگاه ندارند. میزان اجاره به نسبت موقعیت، کیفیت و در دسترس بودن، بسیار متفاوت است. بنابراین بعضی از دانشجویان تمایل دارند مسکن را به اشتراک بگذارند تا هزینه ها را پایین نگه دارند. عموما دانشجویان تمایل دارند که در نزدیکی دانشگاه به دنبال آپارتمان باشند. معمولا دانشگاه ها برای دانشجویان بین المللی فهرستی از گزینه های مناسب اجاره در نزدیکی دانشگاه فراهم می نمایند.

موسسه خبرنگاران خدماتی ویژه برای دانشجویان خود در بدو ورود به کانادا ارائه می دهد که می توانید در این لینک مشاهده نمایید:

4 گام پس از ورود به کانادا

✅به خاطر داشته باشید که قبل از عزیمت به کانادا باید محل اسکان خود را معین کنید.
✅ مؤسسه جی اس ای برای یافتن محل اسکان مناسب در کنار شما خواهد بود.

اگر به دنبال جایی مناسب برای اقامتتان در کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. مشاوران موسسه شرایط شما را آنالیز نموده و در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 896

به "شرایط اسکان دانشجویان در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اسکان دانشجویان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید