شعبه شورای حل اختلاف ویژه بخش خصوصی در اتاق ایلام فعال است

به گزارش مجله عکس، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: شعبه 15 شورای حل اختلاف ویژه بخش خصوصی متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و بانک های عامل در محل اتاق بازرگانی ایلام فعال است.

شعبه شورای حل اختلاف ویژه بخش خصوصی در اتاق ایلام فعال است

شعبان فروتن بیان نمود: این شعبه با هدف جلوگیری از اطاله دادرسی و تسریع در رسیدگی به اختلافات قضایی بین واحدهای تولیدی، صنعتی، تجاری و بانک ها ایجاد و فعال شده است.

وی اظهار کرد: این شعبه نقش موثری در ایجاد صلح و سازش و حل اختلافات حقوقی بین تولیدگران، صنعتگران، بازرگانان و دیگر صنوف دارد.

رئیس اتاق ایلام با بیان اینکه این شعبه با همکاری دادگستری استان ایلام، اتاق بازرگانی و سازمان صمت فعال شده است اضافه نمود: فعالان بخش خصوصی اعم از واحدهای تولیدی، صنعتی، تجار و بازرگانان و اصناف و بانک ها در صورت مشکل حقوقی می توانند برای پیگیری امور و برطرف مسائل به این شعبه مراجعه نمایند.

فروتن تاکید نمود: تا به امروز چندین پرونده حقوقی به این شورای حل اختلاف ویژه فعالان بخش خصوصی ارجاع و منتج به نتیجه شده است.

وی اظهار داشت: همچنین مرکز داوری اتاق بازرگانی دفتر ایلام نیز به منظور حل و فصل اختلافات بازرگانی اعم از داخلی و خارجی در محل این اتاق فعال بوده و این مرکز از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به فعالان بخش خصوصی برخوردار است.

رئیس اتاق ایلام اضافه نمود: این مرکز با هدف ارائه مشاوره به فعالان بخش خصوصی و حل و فصل دعاوی حقوقی تجار و بازرگانان فعال شده است.

فروتن تاکید نمود: اتاق ایلام از هرگونه اقدامی که منجر به برطرف مسائل فعالان بخش خصوصی گردد استقبال نموده و آمادگی لازم برای همکاری با سایر دستگاه ها را دارد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1236

به "شعبه شورای حل اختلاف ویژه بخش خصوصی در اتاق ایلام فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبه شورای حل اختلاف ویژه بخش خصوصی در اتاق ایلام فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید