علی نژاد: اگر کشوری نمی تواند میزبانی ما را قبول کند باید بازنده اعلام گردد

به گزارش مجله عکس، معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: همه تیم های خارجی که مهمان هستند برای برگزاری بازی باید به ایران بیایندو اگر کشوری نمی تواند میزبانی ما را قبول کند باید بازنده اعلام گردد.

علی نژاد: اگر کشوری نمی تواند میزبانی ما را قبول کند باید بازنده اعلام گردد

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

مهدی علی نژاد، معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال گفت: مجمع امروز به صورت وبینار برگزار گردید. بسکتبال عملکرد خوبی در سال 98 داشته و نتایج خوبی را کسب نموده است. در بازی های آسیایی نقره گرفتیم و سال گذشته سهمیه المپیک را کسب کردیم. در مجمع امروز هم عملکرد فدراسیون توسط رئیس، خزانه دار و حسابرس ارائه شد و مسئله ای وجود نداشت.

او اضافه نمود: کسب سهمیه المپیک پس از 12 سال و مدال نقره بازی های آسیایی، نشان از حرکت رو به جلوی بسکتبال دارد. ما خوشحالیم که والیبال و بسکتبال به عنوان 2 ورزش تیمی در المپیک حاضر خواهند بود و برای نخستین بار پس از انقلاب است که چنین اتفاقی می افتد.

علی نژاد در خاتمه درباره میزبانی ایران از عربستان گفت: متاسفانه رویه غلطی در فوتبال ایجاد شد، اما در سایر رشته ها همه تیم ها باید به ایران بیایند. اگر کشوری نمی تواند میزبانی ما را قبول کند باید بازنده اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1255

به "علی نژاد: اگر کشوری نمی تواند میزبانی ما را قبول کند باید بازنده اعلام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: اگر کشوری نمی تواند میزبانی ما را قبول کند باید بازنده اعلام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید