فریبا: شکست برابر پارس جنوبی در زمان خوبی اتفاق افتاد، مقابل السد فرصتی برای اشتباه وجود ندارد

به گزارش مجله عکس، مدیر فنی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که بازیکنان این تیم در بازی با السد قطر فرصتی برای اشتباه کردن نخواهند داشت.

فریبا: شکست برابر پارس جنوبی در زمان خوبی اتفاق افتاد، مقابل السد فرصتی برای اشتباه وجود ندارد

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست استقلال برابر پارس جنوبی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: استقلال در بازی با تراکتورسازی طوری بازی کرد که خیلی‌ها تصور می‌کردند پارس جنوبی را هم شکست خواهد داد. من معتقدم بازیکنان در این بازی از لحاظ روحی آماده نبودند، هر چند که استقلال در نیمه دوم با چند تغییر می‌توانست به گل برسد. البته غیبت فرشید باقری هم روی عملکرد تیم تأثیرگذار بود.

مدیر فنی پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه همچنین یادآور شد: شکست برابر پارس جنوبی در زمان خوبی اتفاق افتاد و در واقع یک شوک مثبت برای استقلال بود تا بازیکنان در آستانه بازی با السد به خودشان بیایند. به‌هرحال شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است و استقلال باید خیلی زود خودش را جمع‌وجور کند تا برای دیدار حساس مقابل السد آماده شود. بازی با فولاد هم بسیار مهم است و امیدوارم این بازی با برد استقلال خاتمه یابد تا باخت قبلی جبران شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا از سد تیم السد عبور کند؟، تصریح کرد: استقلال بازی سختی برابر السد در پیش دارد و همه می‌دانیم که تیم‌های عربی از لحاظ امکانات، مسائل مالی و جذب بازیکنان و مربیان خارجی در چه شرایطی قرار دارند. استقلال هم در آسیا تیم شناخته شده‌ای است و قطعاً حریف دست‌وپا‌بسته‌ای برای السد نخواهد بود. امیدوارم استقلال برای این بازی نقطه‌ضعف‌ها را به حداقل برساند و بهترین عملکرد را داشته باشد. مقابل السد فرصتی برای اشتباه وجود ندارد و امیدوارم استقلال در مجموع دو بازی حریفش را شکست بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 15

به "فریبا: شکست برابر پارس جنوبی در زمان خوبی اتفاق افتاد، مقابل السد فرصتی برای اشتباه وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: شکست برابر پارس جنوبی در زمان خوبی اتفاق افتاد، مقابل السد فرصتی برای اشتباه وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید