محمودی: مطمئنم در بازی دوم نتیجه بهتری می گیریم

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران: بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: من مطمئنم شاکردان کواچ در بازی دوم تیم ملی مقابل ایتالیا نتیجه بهتری خواهد گرفت.

محمودی: مطمئنم در بازی دوم نتیجه بهتری می گیریم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در لیگ جهانی 2014 با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تیم ملی ایتالیا شد. بهنام محمودی، قطر پاسور پیشین تیم ملی ایران در خصوص این بازی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تیم ملی با توجه به تغییراتی که داشته، خوب بازی کرد، ضمن اینکه تیم ملی والیبال همواره در آغاز یک تورنمنت چندان خوب بازی نمی کند ولی در بازی های بعدی بهتر می گردد. تیم ایران در این بازی چند اشتباه داشت و بازیکنان ایتالیا هم که با چند تغییر نسبت به سال قبل وارد لیگ جهانی شده بودند از امتیاز میزبانی خود استفاده لازم را کردند و 3 بر صفر برنده شدند.

شهرام محمودی گفت: تیم ملی ایتالیا نسبت به سال قبل 20 تا 30 درصد قوی تر شده است. آنها چند بازیکن خوب را به ترکیب خود اضافه نموده اند. تیم ایران هم نسبت به لیگ جهانی 2013، چند تغییر داشت و بازیکنان جوانی برای تیم ملی بازی می کردند. میلاد عبادی پور و سامان فائزی جزو همین بازیکنان هستند که عملکرد راضی کننده ای داشتند.

بازیکن شماره 10 پیشین تیم ملی توضیح داد: نتایج تمام ست های این بازی بسیار نزدیک بود و من مطمئنم تیم ملی در بازی دوم که فردا (یک شنبه) در شهر ورونا برگزار می گردد، نتیجه بهتری خواهد گرفت.

شهرام محمودی در خصوص عملکرد برادرش شهرام گفت: شهرام خوب بود. او دفاع و اسپک های خوبی داشت اما سرویس های چندان خوبی نزد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 493

به "محمودی: مطمئنم در بازی دوم نتیجه بهتری می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی: مطمئنم در بازی دوم نتیجه بهتری می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید