مرگ 6 تن در تصادف پراید و تریلی در اصفهان

به گزارش مجله عکس، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ شش تن در تصادف میان سواری پراید و تریلی در جاده اصفهان نائین اطلاع داد.

مرگ 6 تن در تصادف پراید و تریلی در اصفهان

مهدی ولیپور در گفت وگو با ایسنا، درباره جزئیات این حادثه و خسارات جانی ناشی از آن اظهارکرد: حوالی ساعت 18 امروز یک مورد حادثه تصادف پراید با تریلی و نیوجرسی در جاده اصفهان-نائین محدوده ملا احمد ثانی به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در پی دریافت گزارش این حادثه بلافاصله دو تیم امداد و نجات از نزدیکترین پایگاه امداد و نجات جاده ای استان اصفهان به محل حادثه واقع در جاده اصفهان-نائین اعزام شده و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید که ددر حال حرکت در جهت بوده ناگهان از جهت اصلی خود خارج شده و پس از برخورد با نیوجرسی میانه راه وارد لاین مخالف شده و با یک دستگاه تریلی برخورد نموده است.

ولیپور با بیان اینکه سواری پراید کاملا به زیر تریلی رفته بود، اظهارکرد: عوامل امداد و نجات جاده ای استان اصفهان با استفاده از تجهیزات مخصوص نسبت به رهاسازی حادثه دیدگان از زیر کابین اقدام کردند که با خروج آنان متاسفانه معین شد که شش نفر به دلیل شدت جراحات وارد جان خود را از دست داده اند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره دلیل وقوع این حادثه اظهارکرد: دلیل این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه آنالیز و اعلام خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2140

به "مرگ 6 تن در تصادف پراید و تریلی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 6 تن در تصادف پراید و تریلی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید