بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

به گزارش مجله عکس، یکی از شیرین ترین و خاص ترین سفرهایی که هرکس در طول عمرش می تواند تجربه کند ماه عسل است. قطعا هر کس در طول زندگی اش به سفرهای متعددی می رود اما خاطرات سفر ماه عسل، که اولین روز های زندگی مشترک است، برای همیشه در فکر ماندگار می شود. بنابراین هرکسی دوست دارد بهترین تجربه ها را در این سفر داشته باشد و اقامتی بی نقص و رویایی را تجربه کند.

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

نکته مهم این است که انتخاب هتل مناسب، تاثیر بسزایی در کیفیت سفر دارد؛ به همین دلیل در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تعدادی از برترین هتل های ایران برای ماه عسل را به شما معرفی کنیم تا هنگام برنامه ریزی برای ماه عسلتان دچار سردرگمی نشوید.

هتل زندیه شیراز

یکی از برترین و مجلل ترین هتل های شهر تاریخی شیراز هتل پنج ستاره زندیه است که فعالیت خود را در سال 1394 آغاز کرد. این هتل نوساز با طراحی اصیل و چشم نوازش فضایی خاص و متفاوت را برای میهمانان خود ایجاد کرده است. هتل زندیه شیراز امکاناتی مانند حمام سنتی ایرانی، فروشگاه صنایع دستی، مینی بار، سالن بدنسازی با تمامی تجهیزات، ویتامین سرا، سالن همایش، استخر، سونا و جکوزی را در خود دارد و اقامتی همه چیز تمام را برایتان رقم می زند.

یکی از خدماتی که این هتل را از سایر هتل های شیراز متمایز می کند، سرویس و سوئیت ماه عسل برای زوج ها است. سوئیت های ماه عسل هتل زندیه با طراحی بسیار شیک و منحصر به فرد، سرویس سرو غذا در اتاق به همراه گل آرایی، تزئینات میوه و کیک و شیرینی مخصوص ماه عسل در تلاش است تا خاطره ای فراموش نشدنی برای زوج هایی که میهمان شهر راز هستند، رقم بزند.

علاوه بر امکانات و خدمات باکیفیت هتل زندیه، موقعیت ایده آل جغرافیایی این هتل در شهر شیراز موجب دسترسی آسان گردشگران و میهمانان به جاذبه های دیدنی شده که رضایت بیشتر میهمانان را در پی داشته است.

آدرس هتل زندیه شیراز در گوگل مپ

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم خان

هتل ترنج کیش

یکی از متفاوت ترین و خاص ترین هتل های ایران که شباهت زیادی به هتل های مالدیو دارد هتل ترنج کیش است. این هتل با طراحی منحصربه فرد خود و قرارگیری روی آب های خلیج فارس یکی از برترین مقاصد برای سپری کردن لحظات عاشقانه به شمار میرود. واحدهای اقامتی این هتل به صورت کلبه بر روی آب با کف شیشه ای هستند و امکان دیدن پایکوبی ماهی ها و آبزیان را برای میهمانان فراهم آورده اند.

اگر از بالا به این هتل نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این کلبه های چوبی در کنار یکدیگر؛ تصویری شبیه به بته جقه را ایجاد کرده اند و شکلی کاملا ایرانی و اصیل دارند. از تجارب کم نظیر در این هتل می توان به دیدنی غروب آفتاب از بالکن ها اشاره کرد که هیچ وقت تکراری نمی گردد.

فاصله هتل ترنج کیش تا مراکز تجاری و تفریحی جزیره تنها 20 دقیقه با ماشین است. این هتل با ارائه خدمات و امکانات کاملی مانند چندین رستوران و کافی شاپ، آتلیه عکاسی، کافه ساحلی، سالن ورزشی و… توانسته است به خوبی نظر گردشگران را به خود جلب کند.

آدرس هتل ترنج کیش در گوگل مپ

آدرس: کیش، جاده جهان، بعد از میدان جاسک

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجللی درویشی مشهد که در لیست برترین هتل های ایران جای دارد، یکی از برترین گزینه ها برای گذراندن ماه عسل در این شهر مقدس به شمار میرود. این هتل بلند ترین و تنها هتل آتریوم شرق کشور محسوب می گردد و در فاصله بسیار کوتاهی تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. معماری منحصربه فرد این هتل با سقف های بلند، چشم هر مسافری را به خود خیره می کند. اگر می خواهید ماه عسلی رویایی و خاطره انگیز را در مشهد مقدس تجربه کنید، اقامت در هتل مجلل درویشی بسیار توصیه می گردد.

یکی از نکات قابل توجه هتل مجلل درویشی مشهد تنوع بی نظیر آن در انواع واحدهای اقامتی است. سوئیت های این مجموعه با طراحی باشکوه الهام گرفته از سبک های مختلف مثل مصری، چینی، ایران باستان، رومی، ایران اسلام، هندی، عربی و … اقامتی دلپذیر را برای میهمانان خود رقم می زند. این هتل اتاق مخصوص ماه عسل هم دارد؛ اتاق کویین با دکوری سلطنتی و امکانات مجلل و شیک پذیرای زوج های جوانی است که این هتل را برای سپری کردن ماه عسل انتخاب کرده اند.

آدرس هتل مجللی درویشی مشهد در گوگل مپ

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا 24 و 26

هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش کیش تنها هتل با نمادهای باستانی ایرانی بوده که با فضایی چشم نواز، خاطره ای شیرین از اقامت در جزیره را به مهمانانش هدیه می دهد. این هتل 5 ستاره که طراحی آن برگرفته از تخت جمشید و پاسارگاد است، به خودی خود به یکی از جاذبه های دیدنی جزیره تبدیل شده است. از آنجایی که تمامی سنگ نگاره ها، تندیس ها و ستون های محوطه و ساختمان داخلی الهام گرفته از کاخ های تچر و آپادانا تخت جمشید هستند، نام این هتل را داریوش گذاشته اند.

هتل داریوش کیش امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و متعددی در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. دریاچه اختصاصی هتل، مجموعه آبی، زمین تنیس، استخر روباز، باشگاه بدنسازی مجهز، آتلیه، ماساژ تایلندی، سالن بیلیارد، آرایشگاه، سالن تشریفات، چایخانه و کافی شاپ های متنوع و رستوران های متعدد تنها بخشی از امکانات این هتل است.

سوئیت ها و اتاق های هتل داریوش بسیار مجلل و شیک طراحی شده اند و تعدادی از واحدهای اقامتی به صورت کابانا و دارای حمام سانروف هستند. این هتل با سوئیت های بی نظیرش همیشه یکی از اصلی ترین گزینه ها برای زوج هایی ست که در پی اقامتی لوکس و خاطره انگیز برای ماه عسل می گردند.

آدرس هتل داریوش کیش در گوگل مپ

آدرس: کیش، میدان داریوش

هتل بام سبز رامسر

یکی از لوکس ترین و برترین هتل های شمال کشور هتل بام رامسر است که از سال 1389 از گردشگران میزبانی می کند. از آن جایی که این هتل در ارتفاع 700 متری قله ایلمیلی واقع شده است، منظره ای خیره کننده به طبیعت سرسبز اطراف و دریای زیبای خزر دارد.

واحدهای اقامتی هتل بام در دو قسمت ساختمان اصلی و دهکده جنگلی واقع شده اند و کلبه ها و سوئیت های آن با طراحی های خارق العاده و منحصربه فرد، جوابگوی هر سلیقه ای هستند. سوئیت های VIP و رویایی این هتل با الهام از سبک معماری کشورهای مختلف، از طریق معماران سرشناس طراحی شده اند و هر چشمی را به خود خیره می کنند.

سوئیت های ماه عسل هتل بام سبز رامسر، انتخاب بسیار ایده آل برای زوج های جوانی هستند که قصد دارند ماه عسل خود را در شمال کشور سپری کنند. این واحدها با بهره گیری از رنگ های خاص و شاد با حس و حال شکوفه های بهاری به شکل زیرکانه ای طراحی شده تا میزبان رویاهای عاشقانه زوج های جوان باشند.

جالب است بدانید رفت و آمد به هتل بام سبز رامسر از طریق تله کابین انجام می گردد. ساختمان اصلی هتل 6 طبقه است و ایستگاه تله کابین در طبقه 5 قرار گرفته است. این هتل در یکی از خوش آب و هواترین منطقه ها رامسر واقع شده و از دسترسی راحتی به جاذبه های دیدنی و تفریحی این شهر برخوردار است.

آدرس هتل بام سبز رامسر در گوگل مپ

آدرس: رامسر، کیلومتر 5 غرب رامسر

هتل عباسی اصفهان

شهر زیبای اصفهان مملو از جاذبه های تاریخی و گردشگری است از این رو همیشه یکی از مقاصد محبوب برای سفر ماه عسل به شمار میرود. هتل عباسی یکی از زیباترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره اصفهان است که با معماری اصیل و باشکوهش همیشه مورد استقبال گردشگران فراوانی قرار می گیرد. قدمت بنای اولیه این هتل به 300 سال پیش باز می گردد و از آن به عنوان کهن ترین مهمانسرای جهان یاد می گردد.

هتل عباسی اصفهان دارای 225 واحد اقامتی لوکس و شیک در انواع سوئیت و اتاق است. تمامی اتاق ها دورتادور حیاط مرکزی سرسبز با حوض فیروزه ایش واقع شده اند. انتخاب این هتل بسیار مناسب زوج هایی است که علاقه مند به سپری کردن ایام ماه عسلشان در هتلی مجلل و در عین حال سنتی و اصیل در قلب شهر تاریخی اصفهان هستند. پرسنل خوش برخورد و حرفه ای این مجموعه در تلاشند تا تجربه ای فراموش نشدنی را با رنگ و بوی اصفهان قدیم به میهمانان خود هدیه دهند.

آدرس هتل عباسی اصفهان ر در گوگل مپ

آدرس: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه

اسپیناس پالاس تهران

یکی از مجلل ترین هتل های مرکز، هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس است که به دلیل معماری بی نظیر و چشم گیرش از آن با عنوانکاخ نیز یاد می کنند. این هتل که فعالیت خود را در سال 1394 آغاز کرده، در منطقه سعادت آباد قرار گرفته است و منظره ای دیدنی از کلان شهر تهران را پیش روی مهمانانش می گذارد.

هتل اسپیناس تهران همه انتظاراتی که از یک هتل 5 ستاره می رود را به برترین شکل ممکن پاسخ می دهد. این هتل 20 طبقه که جزو بلندترین ساختمان های تهران به شمار می رود و دارای 400 واحد اقامتی شیک و دلباز در انواع سوئیت و اتاق است. زوج های جوانی که این هتل را برای اقامت در ماه عسلشان انتخاب می کنند می توانند آرامشی کم نظیر را در فضای صمیمی و لوکس هتل تجربه کنند و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران در گوگل مپ

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود

کلام آخر

همانطور که پیش تر اشاره کردیم ماه عسل سفری تکرارنشدنی در زندگی هر فرد است و بخش مهمی از تجربه سفر به محل اقامت بستگی دارد. در این مطلب سعی کردیم تعدادی از برترین هتل های ایران برای ماه عسل را برایتان معرفی کنیم.

سفر ماه عسل شما به کدام نقطه از ایران یا جهان بوده است؟ اگر اقامتی متفاوت را در طول سفرتان داشته اید خوشحال می شویم تجربه تان را با ما به اشتراک بگذارید. اگر هم که قصد برنامه ریزی و انتخاب هتل برای ماه عسل خود دارید، اصلا نگران رزرو آن نباشید. چرا که سامانه رزرو آنلاین هتل خبرنگاران در کنار اطلاعات کاملی که در مورد ویژگی ها و امکانات هتل های سراسر ایران و جهان ارائه می دهد، به شما کمک می کند تا بدون دغدغه، برترین هتل متناسب با سیلقه و بودجه تان با تخفیف ویزه رزرو کنید.

زهرا بینازاده

منبع: فلای تودی
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2088

به "بهترین هتل های ایران برای ماه عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های ایران برای ماه عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید