مقابل ذوب آهن تنبیه شدیم، درباره پنالتی کارشناسان نظر می دهند

به گزارش مجله عکس، سعید آذری در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره تساوی تیم فولاد خوزستان مقابل ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر گفت: باید بدانیم ذوب آهن یک تیم عظیم و حرفه ای است. اگر مقابل چنین تیمی از فرصت هایتان استفاده نکنید تنبیه می شوید. ما بعد از به ثمر رساندن گل نخست فرصت های خوب دیگری برای گلزنی داشتیم که این موقعیت ها را هدر دادیم. وقتی جلوی ذوب آهن قدر موقعیت ها را ندانید نمی توانید انتظار داشته باشید برنده از زمین خارج شوید.

مقابل ذوب آهن تنبیه شدیم، درباره پنالتی کارشناسان نظر می دهند

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: کسب یک امتیاز از این مسابقه بد نیست ولی بازیکنان فولاد باید به این خودباوری برسند که بعد از گل اول می توانند بازهم گلزنی نمایند. در فوتبال هیچ تیمی برای تیم مقابل هدیه نمی فرستد و باید موقعیت هایمان را وارد دروازه حریف کنیم.

آذری درباره اعلام پنالتی جنجالی به سود فولاد در وقت های تلف شده که باعث شد بازی به تساوی کشیده گردد، تاکید نمود: من در تمام این مدت درباره نحوه قضاوت داور صحبت نکرده ام و بهتر است کارشناسان در این خصوص نظر بدهند. اگر هم صحبتی درباره داوری داشته ام در مورد مدیریت و رفتارش بوده نه عملکرد او!

مدیرعامل فولاد در سرانجام گفت: پنالتی زمانی اعلام شد که بازی در دقایق سرانجامی بود و من در حال پایین رفتن از سکوها و حضور در رختکن بودم. فکر می کنم کارشناسان باید در این خصوص اظهار نظر نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1341

به "مقابل ذوب آهن تنبیه شدیم، درباره پنالتی کارشناسان نظر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل ذوب آهن تنبیه شدیم، درباره پنالتی کارشناسان نظر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید