مقاله: چطور رنگ در و دیوار و وسایل را با رنگ و تناژ وسایل چوبی خانه هماهنگ کنیم؟

به گزارش مجله عکس، *قرمز مایل به قهوه ای یا نارنجی پرتقالی تناژ نارنجی موجود در چوب را بیرون می کشد اما چون از نظر تناژ بسیار شبیه هم هستند جلوه چوب از بین می رود.

مقاله: چطور رنگ در و دیوار و وسایل را با رنگ و تناژ وسایل چوبی خانه هماهنگ کنیم؟

در خصوص تکه های چوبی موجود در یک اتاق نگران نباشید، نمای کژوال یا ترکیبی از چند رنگ چوب می توانید یک ظاهر دکوراسیون مدرن امروزی را در پالت رنگی دکوراسیون داخلی منزل کلاسیک و مدرن خود ترتیب بدهید.

چوب هایی با تناژ زرد طلایی در برابر قرمز گرم و همچنین سبز، خاکی و یا بادمجانی خوش ترکیب به نظر می رسند. چوب های قهوه ای تیره با رگه های زرد هم شاید خیلی بازاری به نظر برسند اما حتی در ترکیب رنگ یک دکوراسیون داخلی مدرن جسارت و دراماتیک بالایی به فضا می بخشند.

همچنین می توانید از رنگ های موجود در مبلمان و لوازم چوبی به عنوان هدایت برای انتخاب رنگ دیوار بهره ببرید. برای مثال اگر به نظر می رسد رنگ غالب در چوب قرمز است، پس زمینه سبز دیوار، رنگ چوب را تقویت و تشدید می نماید و باعث می گردد لوازم چوبی در ترکیب دکوراسیون حسابی خودشان را نشان دهند.

*رنگ سبز زیتونی (که مرسوم تر است) و رنگ سبز روشن که ممکن است کمی پر زرق و برق یا حتی جلف و جوانانه به نظر برسد هم برای ترکیب با چوب فوق العاده اند. اما رنگ سبز کمرنگ و سبز نعنایی یک انتخاب جذاب و در عین حال کمتر پرطرفدار است. رنگ سبز در تمامی تناژها یکی از مکمل های رنگ چوب در ترکیب دکوراسیون داخلی است. در تمام فضاها از آشپزخانه تا اتاق خواب می توانید از این ترکیب رنگی بهره ببرید. مقاله بهترین و بدترین ترکیب رنگ برای اتاق خواب را بخوانید تا بهتر بتوانید در خصوص این ترکیب رنگ تصمیم بگیرید.

منبع مقاله: چطور رنگ در و دیوار و وسایل را با رنگ و تناژ وسایل چوبی خانه هماهنگ کنیم؟

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1879

به "مقاله: چطور رنگ در و دیوار و وسایل را با رنگ و تناژ وسایل چوبی خانه هماهنگ کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چطور رنگ در و دیوار و وسایل را با رنگ و تناژ وسایل چوبی خانه هماهنگ کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید