وینگ؛ جدیدترین و عجیب ترین گوشی ال جی

به گزارش مجله عکس، نرژی این اسمارت فون به وسیله یک باتری 4 هزار میلی آمپری تامین می گردد. سنسور اثر انگشت وینگ در دل نمایشگر تعبیه شده و فناوری شارژ وایرلس نیز در این گوشی به کار رفته است.

وینگ؛ جدیدترین و عجیب ترین گوشی ال جی

جدیدترین دستاورد مهندسان ال جی، تحت عنوان وینگ (Wing)، با قیمت 999 دلار و از 24 مهر ماه (15 اکتبر) به بازار عرضه خواهد شد. طراحی گوشی ال جی وینگ متفاوت از طراحی دیگر محصولات موجود در بازار است، به طوری که به دو نمایشگر با قابلیت چرخش مجهز شده است.

نمایشگر نخست این گوشی از ابعاد 8/ 6 اینچی و نمایشگر دوم از ابعاد 9/ 3 اینچی بهره می برد. به گفته ال جی، در ساخت وینگ از مکانیزم لولای هوشمند استفاده شده که امکان چرخش و تغییر موقعیت راحت تر نمایشگر ها را فراهم می نماید. درخصوص مشخصات فنی وینگ نیز باید گفت که این محصول به پردازنده 765 G، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز شده است.

پردازنده این گوشی به لطف برخورداری از مودم یکپارچه ایکس 52، امکان پشتیبانی از فناوری 5 G را برای ال جی وینگ فراهم نموده است. انرژی این اسمارت فون به وسیله یک باتری 4 هزار میلی آمپری تامین می گردد. سنسور اثر انگشت وینگ در دل نمایشگر تعبیه شده و فناوری شارژ وایرلس نیز در این گوشی به کار رفته است.

این گوشی در آمریکا به وسیله اپراتور ورایزن عرضه خواهد شد. شرکتی که همیشه گزینه های مختلفی را برای خرید گوشی های هوشمند، در اختیار علاقه مندان قرار می دهد و می تواند با تخفیف ها و طرح های خرید خود، نگاه کاربران زیادی را به خرید این گوشی مجهز به دو نمایشگر جلب کند.

منبع:آی تی ایران

منبع: فرادید
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1270

به "وینگ؛ جدیدترین و عجیب ترین گوشی ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینگ؛ جدیدترین و عجیب ترین گوشی ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید