تور استرالیا ارزان: مرکز استرالیایی سفینه های فضایی

به گزارش مجله عکس، مرکز خودخوانده سفینه های فضایی در قلمرو شمالی (Northern Territory) استرالیا در بزرگراه استوارت (Stuart Highway) و بین شهرهای تنانت کریک (Tennant Creek) و آلیس اسپرینگز (Alice Springs) قرار گرفته است. این منطقه یک ملک کوچک است که با نام وایکلیف ول (Wycliffe Well) شناخته می گردد و مردم برای صرف غذا و نوشیدنی، پر کردن باک اتومبیل هایشان یا اقامتی کوتاه پس از یک رانندگی طولانی از اوت بک (Out Back) در آنجا توقف می نمایند.

تور استرالیا ارزان: مرکز استرالیایی سفینه های فضایی

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

داستان تاسیس وایکلیف ول هم مانند داستان بقیه توقفگاه های بزرگراه استوارت است. این توقفگاه در دهه 1860 محلی برای آب خوری دام ها و حیوانات در طول جهت 3200 کیلومتری و معروف خط تلگراف استرالیا (Overland Telegraph Line) بوده است که در دوران جنگ جهانی دوم به مرکز مواد اولیه کشاورزی و محلی برای ارائه خدمات به سربازان جنگ تبدیل شد. پس از انتها جنگ و با احداث بزرگراه، این مکان به محلی برای تامین سوخت و دیگر مایحتاج مسافران تغییر کاربری داد.

اما ارتباط وایکلیف ول با سفینه ها و دیگر اجرام فضایی از کجا آغاز شد؟ در طول جنگ جهانی دوم نیروهای خدماتی که در وایکلیف ول زندگی می کردند، خاطرات خود از مشاهده اجسام ناشناس در آسمان شب را در دفترچه ای ثبت می کردند. ظاهراً شخصی این دفترچه را حفظ نموده و پس از انتها جنگ آن را واقعی و مهم جلوه داده است. براساس گزارشات، دفترچه اصلی تا پیش از سال 1990 که به سرقت می رود، روی پیشخوان رستوران وایکلیف ول در معرض دید عموم قرار داشته است. از آن موقع به بعد دفترچه جدیدی روی پیشخوان قرار گرفته است که مشاهدات انجام شده از سال های اولیه دهه 1990 در آن ثبت شده اند.

امروزه وایکلیف ول یک پارک تفریحی با مضمون آدم فضایی و سفینه است. در بروشور پارک ذکر شده که تماشا سفینه های فضایی در این مکان به حدی رایج است که اگر یک شب در اینجا بمانید و به آسمان نگاه کنید، مشاهده سفینه از خوش شانسی شما نیست و برعکس باید خیلی بدشانس باشید که یک سفینه نبینید. مالک پارک وایکلیف ول عقیده دارد که تنوع نوشیدنی در کافه آن ها از هر جای دیگری در استرالیا بیشتر است و این را از موهبت های حضور آدم فضایی ها در آنجا می داند.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1943

به "تور استرالیا ارزان: مرکز استرالیایی سفینه های فضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: مرکز استرالیایی سفینه های فضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید