پرسپولیس بدون توجه به نام استقلال بازی کند، یحیی شوک مناسبی داد

به گزارش مجله عکس، ناصر ابراهیمی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره ملاقات امروز پرسپولیس مقابل پیکان تهران گفت: بازی امروز برای دو تیم مهم به نظر می رسد. پیکان پس از باخت مقابل استقلال تهران دنبال جبران نتیجه است و نمی خواهد جایگاه خود را در جدول خطرناک کند. پرسپولیس هم با توجه به تساوی در هفته گذشته و اختلافی که با استقلال تهران در صدر جدول دارد می خواهد برنده میدان گردد.

پرسپولیس بدون توجه به نام استقلال بازی کند، یحیی شوک مناسبی داد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: با این حال فکر می کنم هیچ دلیلی ندارد پرسپولیس به نام استقلال کاری داشته باشد. اینکه در خاتمه هفته دهم بالای جدول باشید فایده ای ندارد و نگاه به آن هیچ جای توجیهی نخواهد داشت.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد فنی بازیکنان پرسپولیس تاکید نمود: من فکر می کنم یحیی گل محمدی به تجربه کافی برای وارد کردن شوک به بازیکنانش رسیده است و حتما هم این کار را انجام داده تا آنها را هوشیار نموده و تمرکز تیمی را بالا برده است. تساوی دو - دو مقابل طرفدار شرایط را به گونه ای رقم زد که این تیم را از کورس قهرمانی عقب انداخت.

ابراهیمی با انتقاد از عملکرد بعضی تازه واردهای پرسپولیس تاکید نمود: پیراهن پرسپولیس را باید قدر بدانند. کافی است با آن دسته از بازیکنان که بعد از پرسپولیس فوتبال هم برایشان رنگ و بوی دیگری داشت صحبت نمایند تا بفهمند صاحب چه نعمتی شده اند که پیراهن پرسپولیس را می پوشند.

پیشکسوت سرخپوشان مرکز درباره مسائل فنی این تیم یادآور شد: فوتبال ایران مشکل هافبک دارد. بازی ساز خوب در فوتبال ایران وجود ندارد. باید حواس هافبک ها به ارائه بازی رو به جلو باشد. مشکل گلزنی هم مدت هاست در لیگ برتر ایران داریم. مهاجمان خوب لژیونر می شوند چون به بلوغ می رسند اما سایر آنها با وجود اینکه کم تجربه هم نیستند سطح خودشان را بالا نمی برند. تجربه ربطی به سن و سال ندارد بلکه احتیاج به بازی کردن دارد که فکر می کنم این اتفاق در تعداد زیادی از آنها وجود دارد.

وی در خاتمه درباره شانس های قهرمانی فصل جاری لیگ برتر گفت: نتایج در بازی تیم های بالای جدول نشان داده که هنوز ایرادات فنی در تمام مدعیان وجود دارد. فکر می کنم تا خاتمه دور رفت باید منتظر حل مسائل اینچنینی در ساختار تاکتیکی تیم ها باشیم. قطعا پرسپولیس بار دیگر به بالای جدول می رسد اما نباید خودش را با سایر تیم ها مقایسه کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2084

به "پرسپولیس بدون توجه به نام استقلال بازی کند، یحیی شوک مناسبی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بدون توجه به نام استقلال بازی کند، یحیی شوک مناسبی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید