کابینت چوبی آشپزخانه در مدل های بسیار شیک مدرن و کلاسیک

به گزارش مجله عکس، لوازم چوبی در آشپزخانه بخصوص در کابینت ها، فضایی کلاسیک و پیچیده در دکوراسیون داخلی بوجود می آورند. کابینت چوبی از که چوب طبیعی با بافت ها و گره های طبیعی چوب تهیه می شوند فضای شگفت انگیزی را نتنها در آشپزخانه بلکه در تمامی محیط خانه بوجود می آورند. همانطور که هیچ دو درختی شبیه به هم نیستند، زیبایی منحصر بفرد و شیکی چوب طبیعی در هر برشی که می خورد حفظ می گردد و کارکتر مخصوص خود را در کل قطعات بنمایش می گذارد تا اینکه در یک سِت کابینت شیک کنار هم جمع می شوند. مواد جانبی و رنگ هایی که به کابینت های چوبی در فرایند های بعدی اضافه می گردد حتی این زیبایی را بیشتر نمایان می نماید و در کنار آن دوام کابینت ها را هم بالا می برد.

کابینت چوبی آشپزخانه در مدل های بسیار شیک مدرن و کلاسیک

در آشپزخانه های امروزی که پر از کابینت های ام دی اف و هایگلاس هستند، داشتن بافت و دکوراسیونی چوبی که گرما به محیط می بخشد، یک فزونی عظیم بحساب می آید. در کابینت چوبی ویژگی هایی مانند گره ها و رخ مواد معدنی چوب طبیعی خودنمایی می نماید که ارزش زیبایی اینگونه کابینت ها را چندین برابر افزایش می دهد. موضوع بسیار جالب در خصوص چوب های طبیعی این است که با گذر زمان در نگاه شما تغییراتی در چهره کابینت آشپزخانه شکل می گیرد بطوریکه شاید تعجب کنید اما به دلیل اینکه چوب زمانی که در مقابل نور قرار می گیرد مسن تر می گردد، تغییراتی در بافت آن بوجود می آید.

البته عاملی که در هنگام استفاده و نگهداری از کابینت های چوبی باید رعایت کنید میزان رطوبت محیط است. رطوبت می تواند بیشترین خسارت را به کابینت چوبی آشپزخانه شما بزند و حتی می تواند تغییراتی در ابعاد کابینت ها ایجاد کند که از چند روز تا چند هفته دوام بیاورند. برای جلوگیری از این تغییرات، بهتر است زمانی که دمای اتاق زیر 20 درجه سانتی گراد است، رطوبت محیط آشپزخانه را حدود 20 درصد نگهدارید و زمانی که دمای محیط بالای 20 درجه سانتی گراد است رطوبت محیط را حدود 35 درصد نگاه دارید.

کابینت چوبی

منبع: اتاق
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1361

به "کابینت چوبی آشپزخانه در مدل های بسیار شیک مدرن و کلاسیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابینت چوبی آشپزخانه در مدل های بسیار شیک مدرن و کلاسیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید