کمپانی: برای هواداران منچستریونایتد متأسفم، باید از زمین خوردن آنها نهایت استفاده را ببریم

به گزارش مجله عکس، کاپیتان منچسترسیتی با هواداران رقیب همشهری ابراز همدردی کرد اما وضعیت آشفته شیاطین سرخ را به نفع تیم خودش دانست.

کمپانی: برای هواداران منچستریونایتد متأسفم، باید از زمین خوردن آنها نهایت استفاده را ببریم

به گزارش خبرنگاران، وینسنت کمپانی اعتراف کرد که به خاطر وضعیت آشفته ای که این روزها منچستریونایتد دچارش گردیده برای هوادارن این تیم متأسف است.

باخت خانگی 3 بر صفر هفته گذشته منچستریونایتد مقابل تاتنهام دومین باخت متوالی این تیم در سه بازی نخستش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، سنگین ترین باخت خانگی ژوزه مورینیو در دوران 20 ساله مربیگری اش و مسبب بدترین آغاز شیاطین سرخ در لیگ از سال 1992.

کمپانی در پاسخ به این سؤال که توازن قدرت میان تیم های شهر منچستر چقدر تغییر نموده است، گفت: من با همسایه مان کمی ابراز همدردی می کنم و برای آنها ناراحتم چون سرالکس فرگوسن برای شان شخصیت بسیار بزرگی بود. شما نمی توانید چنین فردی را از یک باشگاه بگیرید و فکر کنید که همه چیز مثل قبل پیش خواهد رفت. یک چنین تغییری همیشه یه یک دوره گذار احتیاج دارد.

کاپیتان منچسترسیتی ادامه داد: منچستریونایتد هنوز دارد با مشکلات عصر پس از فرگوسن دست و پنجه نرم می نماید. پس من الان آن روی مهربانم را به آنها نشان می دهم و با آنها احساس همدردی می کنم اما ما باید از زمانی که آنها برای بازگشت به روزهای خوب شان احتیاج دارند نهایت استفاده را به نفع خودمان ببریم.

از سال 2013 که فرگوسن بازنشسته شد، منچسترسیتی دو بار با راهنمایی مانوئل پیگرینی و پپ گواردیولا قهرمان لیگ برتر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 28

به "کمپانی: برای هواداران منچستریونایتد متأسفم، باید از زمین خوردن آنها نهایت استفاده را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپانی: برای هواداران منچستریونایتد متأسفم، باید از زمین خوردن آنها نهایت استفاده را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید