ساوت گیت: چک از تیم های خوب یورو است و دست کم گرفته شده

به گزارش مجله عکس، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است تیتمش کار سختی در ملاقات با جمهوری چک دارد.

ساوت گیت: چک از تیم های خوب یورو است و دست کم گرفته شده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تایمز، تیم ملی فوتبال انگلیس سه شنبه شب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2020 به دیدار تیم ملی جمهوری چک خواهد رفت.

گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس پیش از این دیدار گفت: اگر چند سال پیش با چک در ومبلی دیدار کردیم، این یک بازی یک طرفه بود. از آن موقع به بعد تیم پیشرفت زیادی داشته است و در زمره تیم های خوب اروپا است. فکر می کنم الان این تیم خیلی قدرتمند است. توپ را به خوبی نگه می دارد و فشار وارد می نماید. به نظرم چک دست کم گرفته می گردد.

او در ادامه گفت:پس از قرعه کشی یورو همه آغاز به صحبت در خصوص مسابقه با کروات ها و اسکاتلندی ها کردند. ما می دانستیم و احساس می کردیم که بازی با جمهوری چک سخت ترین بازی خواهد بود. این گفته من هم با تمام آنچه که تا به امروز در مسابقات دیده ایم ، گواه است. ما می دانیم که آنها بازیکنان خطرناکی دارند و جا گذاشتن دفاع آنها کار سختی برای ما خواهد بود. تقابل های یک به یک هم همین است. اینجاست که باید به موفقیت برسیم.

ساوت گیت افزود: بازی دفاعی ما تا به امروز بی نقص بوده است. فکر می کنم ما در 15 بازی پنج گل دریافت کردیم که این خارق العاده است. با این حال، در مسابقات اخیر از جمله بازی های محبت آمیز بازی تیمی کمی افت نموده است. من می گویم که ما وقت کافی برای بازی نداشتیم و باید جوابی برای این مشکل پیدا کنیم.

بازی جمهوری چک - انگلیس در ومبلی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1791

به "ساوت گیت: چک از تیم های خوب یورو است و دست کم گرفته شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: چک از تیم های خوب یورو است و دست کم گرفته شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید