گلکسی S23 اولترا ممکن است فریم نازک تر و لبه های گردتری داشته باشد

به گزارش مجله عکس، شایعات و برآورد های زیادی در رابطه با طراحی و مشخصات فنی قدرتمندترین گوشی پرچم دار نسل بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S23 اولترا وجود دارد و هر هفته شاهد انتشار خبرهای جدیدی در این رابطه هستیم. در ادامه این روند، به تازگی اطلاعات جدیدی در خصوص طراحی ظاهری گلکسی S23 اولترا منتشر شده که جزئیات دقیقی در خصوص قاب، حاشیه های اطراف نمایشگر و لبه های این گوشی پرچم دار ارائه می نماید.

گلکسی S23 اولترا ممکن است فریم نازک تر و لبه های گردتری داشته باشد

بر اساس تازهترین جزئیات منتشر شده از منابع معتبر، گلکسی S23 اولترا دارای فریم فلزی نازک تری نسبت به گلکسی S22 اولترا خواهد بود. با این حال، حاشیه پایینی نمایشگر که به وسیله گلس محافظ پوشانده شده، ضخامتی مشابه نسل قبلی خواهد داشت. اولین رندری که از این گوشی هوشمند پرچم دار 28 سپتامبر در شبکه های اجتماعی منتشر شد، این موضوع را در فکر کاربران ایجاد کرد که حاشیه پایینی این گوشی ممکن است نازک تر از گلکسی S22 اولترا باشد و فضای بیشتری را برای استفاده کاربران از نمایشگر گوشی باقی بگذارد.

اما با این حال اطلاعات تازهی که اخیراً به وسیله افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی OnLeaks به اشتراک گذاشته شده، چیز دیگری را نشان می دهد. به نظر نمی رسد حاشیه بالای صفحه نمایش که با گوریلا گلس پوشانده شده، نسبت به اولین رندر این گوشی هوشمند پرچم دار تغییری ننموده باشد. اطلاعات تازه فاش شده بعلاوه حاکی از آن است که فریم فلزی گلکسی S23 اولترا احتمالاً لبه های گردتری نسبت به گلکسی S22 اولترا خواهد داشت. طراحی تازه این گوشی ممکن است مزایای بیشتری نسبت به طراحی قبلی این گوشی با حاشیه ی نازک بخش پایینی به کاربر ارائه دهد، زیرا بهره گیری از گوشه های گردتر نگهداری گوشی در دست را آسان تر از قبل می نماید.

طبق شنیده ها، گلکسی S23 اولترای سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1440 در 3080 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1200 نیت، نسبت بدنه به تصویر 19.3:9 و تراکم پیکسلی 500 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلس ویکتوس نیز جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت و حفره نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی این گوشی هوشمند خواهد بود. این گوشی هوشمند پرچم دار از پردازنده تازه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام قدرت می گیرد و احتمالاً 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت نیز آن را همراهی می نمایند.

غول فناوری کره جنوبی روی سیستم دوربین این گوشی تمرکز زیادی نموده و میخواهد از سنسور 200 مگاپیکسلی که به احتمال زیاد ISOCELL HP2 نام دارد، به عنوان دوربین اصلی این گوشی هوشمند استفاده کند. در کنار این دوربین، نباید سنسور 10 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی اولترا واید را از قلم بیندازیم.

روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز احتمالاً شاهد بکارگیری یک سنسور سلفی 40 مگاپیکسلی خواهیم بود که احتیاج کاربران را برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی رفع خواهد نمود. منبع تغذیه این گوشی هوشمند نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همچون نسل قبلی خواهد بود که از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید. سری تازه گلکسی S23 احتمالاً اواخر امسال و یا اوایل سال آینده در اختیار کاربران قرار می گیرد.

منبع: Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2189

به "گلکسی S23 اولترا ممکن است فریم نازک تر و لبه های گردتری داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S23 اولترا ممکن است فریم نازک تر و لبه های گردتری داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید