گواردیولا: نه برترینم، نه قصد دارم برترین باشم

به گزارش مجله عکس، سرمربی منچسترسیتی با فروتنی خاصی می گوید قبول ندارد برترین مربی تاریخ است.

گواردیولا: نه برترینم، نه قصد دارم برترین باشم

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت بایبل، گواردیولا به علت پیروزیت های بی شمارش در بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی، اغلب به عنوان برترین مربی تمام تاریخ شناخته می گردد. او از زمان ورودش به لیگ برتر در سال 2016، باشگاه منچسترسیتی را متحول کرد و آنها را به سطح جدیدی رساند.

گواردیولا فصل قبل پایان پیروز شد جام دست نیافتنی لیگ قهرمانان اروپا را برای سیتی به دست آورد. در نتیجه بسیاری گمان می نمایند که گواردیولا اکنون خودش را به عنوان برترین مربی تمام ادوار تثبیت نموده است.

منچسترسیتی اکنون در اردوی پیش فصل در توکیو است. پپ گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا برترین مربی تاریخ است، گفت: خیر. من برترین مربی تاریخ نیستم و قصد هم ندارم برترین مربی تاریخ باشم. من خودم را کامل می شناسم. با علامت سوال های زیادی در سرم زندگی می کنم. اگر پیروزیتی کسب کردم، به این علت بود که در بارسلونا و بایرن مونیخ، دو تا از برترین باشگاه های تاریخ بودم و اکنون در حال ساختن چیزی باورنکردنی هستیم که نمی توانستیم تصورش را تا زمان رسیدن به آن داشته باشیم.

او در پاسخ به سوالی درباره فعالیت سیتی در روزهای پایانی جابجایی تابستانی نیز اضافه نمود: فکر می کنم چیزهای زیادی قرار است رخ دهد. الان نمی توانم به این سوال جواب بدم. من برترین ها را برای بازیکنانم می خواهم. من با کایل واکر صحبت کردم و همه چیز خوب بود. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.

گواردیولا بعلاوه در پاسخ به این سوالی که بازیکن آسیایی خاصی چشم او را گرفته است یا خیر نیز اضافه نمود: می توانم بگویم کائورو میتوما در لیگ برتر باورنکردنی بوده است. او در تیم مناسبی واقع شده است و ببینید ژاپن در جام جهانی در یک گروه سخت چه کرد. دیروز بازی یوکوهاما را دیدن کردم و چیزهایی را که می بینم بسیار دوست دارم. فردا برای ما بسیار سخت خواهد بود، چون یوکوهاما تیم بسیار تهاجمی است. من برای کارهایی که این کشور (ژاپن) طی سالیان متمادی انجام داده است، احترام زیادی قائل هستم، نه فقط الان.

و در نهایت پاسخ پپ گواردیولا درباره شرایط کانسلو: او اینجاست. ژوائو در گذشته برای ما بسیار مهم بوده است. او به اینجا بازگشته و بخشی از تیم است. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1402 بروزرسانی: 31 تیر 1402 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2306

به "گواردیولا: نه برترینم، نه قصد دارم برترین باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: نه برترینم، نه قصد دارم برترین باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید