گوشی هوشمند انتخابی بیل گیتس چیست؟ سامسونگ گلکسی زد فولد 4 سامسونگ!

به گزارش مجله عکس، آیا تا به حال فکر نموده اید که یک فرد واقعاً ثروتمند چه گوشی هوشمندی را به عنوان گوشی روزانه خود انتخاب می نماید؟

گوشی هوشمند انتخابی بیل گیتس چیست؟ سامسونگ گلکسی زد فولد 4 سامسونگ!

بیل گیتس، که زمانی ثروتمندترین مرد روی زمین بود، از آیفون استفاده نمی نماید. اخیراً، بیل گیتس تصمیم گرفت (برای یازدهمین بار) در یکی از تاپیک های شبکه اجتماعی با عنوان از من هر چیزی بپرس شرکت کند. به طور طبیعی، مردم سوالات زیادی در زمینه فناوری از بنیانگذار مایکروسافت پرسیدند، از جمله اینکه این میلیاردر در حال حاضر از کدام گوشی هوشمند استفاده می نماید.

نه! این یک Surface Duo 2 هم نیست. بیل گیتس ظاهراً از Samsung Galaxy Z Fold 4 استفاده میکند که به عنوان هدیه از طرف رئیس سامسونگ به او داده شده است!

البته بیل گیتس شرح داد که از نرم افزارهای مایکروسافت زیادی روی آن استفاده می نماید.

انتخاب بیل گیتس برای کاربری روزانه اصلاً تعجب آور نیست. کوشش های سخت افزاری اخیر مایکروسافت بر روی دستگاه های 2 در 1 مانند سری مایکروسافت سرفیس متمرکز شده است. علاوه بر این، این واقعیت که گیتس از یک گوشی تاشو به عنوان درایور روزانه استفاده می نماید، چیزهای زیادی در خصوص سری گوشی های هوشمند مایکروسافت می گوید.

اطلاعاتی در خصوص توقف سری Surface Duo منتشر شده. طبق بیشتر گزارش ها، مایکروسافت با گوشی هوشمند نسلب بعدی خود مسیر تاشو را طی خواهد نمود.

تا حدودی ناامیدکننده است، با توجه به اینکه Duo چقدر منحصر به فرد به نظر می رسید.

با این حال، وسایل تاشو مورد علاقه بسیاری از افرادی است که به سمت دستگاه های فراهم کننده زمینه بهره وری جذب می شوند. بیل گیتس نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، او ممکن است در آینده نزدیک گلکسی فولد سامسونگ کنار بگذارد و از یک گوشی مایکروسافت تاشو استفاده کند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2228

به "گوشی هوشمند انتخابی بیل گیتس چیست؟ سامسونگ گلکسی زد فولد 4 سامسونگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوشمند انتخابی بیل گیتس چیست؟ سامسونگ گلکسی زد فولد 4 سامسونگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید