10 هزار دانش آموز صاحب تبلت میشوند

به گزارش مجله عکس، خبرگزاری خبرنگاران- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با اختصاص 16 میلیارد تومان بیش از ده هزار دانش آموز صاحب تبلت می شوند.

10 هزار دانش آموز صاحب تبلت میشوند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سیدجواد حسینی گفت: بیش از 5 هزار تبلت نیز پیش از این تحویل دانش آموزان مناطق محروم شده است.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه ای با استانداران بسته شده است که احتیاج 50 درصد دانش آموزان هر استان به تبلت را استانداران و 50 درصد بقیه را آموزش و پرورش تأمین کند.

وی به ساخت مدرسه برای دانش آموزان استثنایی اشاره نمود و گفت: از 200 مدرسه در حال ساخت برای دانش آموزان استثنایی 120 مدرسه تحویل دانش آموزان شده است.

آقای حسینی توضیح داد: آموزش و پرورش ساخت پارک های جهت یابی و حرکت، اتاق های چند حسی، اتاق بازی و سالن های ورزشی درون مدرسه ای را برای دانش آموزان با احتیاج های ویژه در دستور کار دارد.

ویلچر و سمعک رایگان برای دانش آموزان استثنایی

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از 8 میلیارد تومان نیز برای ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان در نظر گرفته شده است و ویلچر و سمعک

رایگان و دارو های خاص نیز به رایگان در اختیار دانش آموزان استثنایی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، آقای حسینی از راه اندازی 47 مرکز مشاوره و توانبخشی برای دانش آموزان استثنایی اطلاع داد و اضافه کرد: 752 مرکز نیز برای برطرف مسائل ویژه یادگیری دانش آموزان استثنایی در نظر گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1419

به "10 هزار دانش آموز صاحب تبلت میشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هزار دانش آموز صاحب تبلت میشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید