قوز بالای قوز، سیامک نعمتی هم مصدوم شد

به گزارش مجله عکس، با مصدومیت سیامک نعمتی، پرسپولیس حتی نتوانست فهرست 20 نفره اش را پر کند، چه برسد به ترکیب اصلی این تیم.

قوز بالای قوز، سیامک نعمتی هم مصدوم شد

به گزارش خبرنگاران ، بعد از کمال کمیابی نیا و شایان مصلح، یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس هم بازی با ماشین سازی را از دست داد: سیامک نعمتی که معلوم بود او هم یک آسیب دیدگی کهنه دارد چرا که برانکو در مصاحبه سه شنبه اش نسبت به حضور این بازیکن در بازی با ماشین سازی ابراز امیدواری نموده بود اما از دستش داد.

تمرین آخر قرمزها به نیمه رسیده بود که فریاد سیامک نعمتی به آسمان رفت و خودش نقش زمین شد. او از ناحیه عضله کشاله آسیبب دیده بود و از ادامه تمرین بازماند. به همین دلیل لنگ لنگان زمین چمن را ترک کرد. بعد گفتند که کلا بازی پنجشنبه را از دست داده است.

غیر از نعمتی، شجاع خلیل زاده هم در همین تمرین آسیب دید و اواخر تمرین از کادر پزشکی تیم دستور استراحت گرفت اما آقای سرمربی حاضر نشد نام او را از فهرست پرسپولیس خط بزند و به باشگاه هم گفت که شجاع حتی اگر شانسی برای بازی کردن نداشته باشد، او را به تبریز خواهد برد. و برد. حال آنکه با حضور او هم فهرست 20 نفره پرسپولیس پر نشد. پیش از تمرین آخر و با در نظر دریافت غیبت کمال کامیابی نیا و شایان مصلح، برانکو فهرست 20 نفره مسافران تبریز را با حضور تمام جوان های تیم به سختی تکمیل شده بود اما حالا این فهرست یک جای خالی دارد.

پرسپولیس کلا 24 بازیکن در اختیار دارد که بعد از مصدومیت انصاری و ماهینی، سه نفر دیگر هم بازی ماشین سازی را از دست دادند تا تیم برانکو 19 نفره گردد. جالب اینکه فهرست پرسپولیس برای بازی با ماشین سازی با حضور سه درواز ه بان تکمیل شده و برانکو ایوانکوویچ مثل بسیاری از بازی های این فصل به دلیل کمبود بازیکن دو دروازه بان را روی نیمکت می نشاند اما حتی در این شرایط و با حضور آنها هم یکی از جایگاه های نیمکت پرسپولیس در تبریز یک خالی می ماند.

2 – 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 92

به "قوز بالای قوز، سیامک نعمتی هم مصدوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوز بالای قوز، سیامک نعمتی هم مصدوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید