آخرالزمان در امریکا چگونه خواهد بود؟

به گزارش مجله عکس، از هوش مصنوعی خواسته شد تا پیش بینی کند آخرالزمان در آمریکا چگونه خواهد بود، نتایج وحشتناک هستند.

آخرالزمان در امریکا چگونه خواهد بود؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از سان، اگر تا به حال فکر نموده اید که آخرالزمان چگونه خواهد بود از هوش مصنوعی خواسته شده تا آن را پیش بینی کند. حساب های محبوب در رسانه اجتماعی تیک تاک مانند Robot Overloards از هوش مصنوعی خواسته اند تا رویداد های آینده نگر از جمله نابودی بشریت و آخرالزمان را پیش بینی کند.

هوش مصنوعی Craiyon که پیش تر با نام DALL-E mini شناخته شده بود رویداد های آینده نگر را به تصویر می کشد. هنگامی که از Craiyon خواسته شد پیش بینی کند آخرالزمان در آمریکا چگونه است، Craiyon تصاویر بسیار وحشتناکی را منتشر کرد. این تصاویر شامل شهر های آینده نگر است که متروک و در حال فرو ریختن به نظر می رسیدند.

هم چنین، تصاویری از شهر ها در یک جهنم آتشین به وسیله هوش مصنوعی منتشر شدند. هوش مصنوعی خلاقیت خود را بر اساس اطلاعاتی که انسان ها به آن داده اند، کسب نموده و به هیچ وجه در واقع آینده را پیش بینی نمی کند، صرفنظر از آن که حساب های تیک تاک تا چه میزان ادعا نمایند که پیش بینی واقعی وجود دارد.

سازندگان Craiyon خود نیز در سایت شان به محدودیت های کارشان اذعان نموده اند. آنان نوشته اند: در حالی که قابلیت های مدل های فراوری تصویر چشمگیر است ممکن است تعصبات اجتماعی را نیز تقویت یا تشدید نمایند. از آنجایی که این مدل مبتنی بر داده های فیلتر نشده از اینترنت منتشر می گردد ممکن است تصاویری فراوری کند که حاوی کلیشه های مضر باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2146

به "آخرالزمان در امریکا چگونه خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرالزمان در امریکا چگونه خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید