اتفاق عجیب در نساجی، باشگاه بدهکاری که بازیکن جذب می کند

به گزارش مجله عکس، نساجی قائم شهر باوجود بدقولی در عمل به تعهدات مالی خود، اقدام به جذب علیرضا حقیقی کرده؛ اقدامی که با تعجب اهالی فوتبال روبرو شده است.

اتفاق عجیب در نساجی، باشگاه بدهکاری که بازیکن جذب می کند

به گزارش خبرنگاران، نساجی قائم شهر طی ساعات اخیر با علیرضا حقیقی، دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس قرارداد بست تا این حضور این بازیکن در ادامه فصل بهره مند شود.

با این وجود یک مشکل جدی در باشگاه نساجی موجب صادر نشدن کارت بازی چند بازیکن این تیم از ابتدای فصل جاری تاکنون شده است و احتمالا علیرضا حقیقی هم تا رفع این مشکل نمی تواند برای تیم جدیدش بازی کند.

طبق قانون سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، تیم ها برای عقد قرارداد بازیکنان جدید خود باید بخشی از بدهی های سابق شان راپرداخت کنند اما نساجی در ابتدای فصل پیروز به انجام این کار نشد.

باشگاه نساجی بدهی هایی انباشته شده از گذشته تاکنون دارد که طی بررسی ها شاید میزان این بدهی ها بالای 15 میلیارد تومان برسد و ظاهراً در حال حاضر سازمان لیگ نساجی را ملزم به تسویه 4 میلیارد تومان از این بدهی ها کرده و تا زمانی این رقم تسویه نشود، کارت بازی بازیکنان این تیم صادر نخواهد شد.

به همین علت کارت بازی چهار بازیکن این تیم یعنی مهرداد کفشگری، محمد قاضی، محمدجواد جلالی و محمدحسین باباگلی صادر نشده و این بازیکنان تاکنون برای تیمشان به میدان نرفتند اما با مساعدت سازمان لیگ سه بازیکن این تیم به طور مشروط پیروز به دریافت کارت بازی شدند.

با توجه به ادامه دار شدن بدقولی نساجی، طی روزهای اخیر سازمان لیگ به این باشگاه اولتیماتوم داده که اگر اراده ای نسبت به تسویه این رقم نداشته باشد، جلوی بازی حسن جعفری، میلاد سرلک و رضا دهقانی نیز گرفته خواهد شد.

با توجه به این مسائل، باز هم نساجی اقدام به عقد قرارداد با علیرضا حقیقی کرده اما بازی کردن این بازیکن مشروط به پرداخت تعهدات باشگاه به طلبکاران قدیمی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 505

به "اتفاق عجیب در نساجی، باشگاه بدهکاری که بازیکن جذب می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در نساجی، باشگاه بدهکاری که بازیکن جذب می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید