ارتش میانمار تمامی پرواز ها را تا ماه ژوئن تعلیق کرد

به گزارش مجله عکس، ارتش میانمار طی اطلاعیه ای از لغو کلیه پرواز های داخلی و خارجی در این کشور تا ابتدای ماه ژوئن اطلاع داد.

ارتش میانمار تمامی پرواز ها را تا ماه ژوئن تعلیق کرد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش میانمار اعلام نمود تمامی پرواز های این کشور تا ماه ژوئن به حالت تعلیق درآمده است.

رسانه های داخلی میانمار روز سه شنبه گزارش دادند ارتش میانمار، معروف به تاتماوو، پس از بازداشت های روز دوشنبه اطلاعیه ای مبنی بر تعلیق کلیه پروازها، از جمله پرواز های داخلی، صادر کرد. روزنامه میانمار تایمز گزارش داد نسخه ای از اطلاعیه ارتش میانمار به هواپیمایی کشور را رویت نموده که بر مبنای آن اجازه پرواز های داخلی، بین المللی و امدادی تا ساعت 23:59 به وقت محلی [17:29 به وقت گرینویچ] 31 مه لغو شده است.

ارتش میانمار روز دوشنبه، در شرایطی که ناظران بین المللی آن را کودتای نظامی نامیده اند، یک سال شرایط اضطراری اعلام نمود. کمیته اجرایی حزب حاکم اتحادیه ملی برای دموکراسی در میانمار روز سه شنبه در واکنش به ادامه بازداشت آنگ سان سوچی، از ارتش میانمار خواست تا برای آزادی وی هر چه زودتر اقدام کند. این در حالیست که ارتش میانمار با استقرار خودرو ها و نیرو های نظامی در پایتخت و نیز برقراری حالت فوق العاده در این کشور سعی دارد اوضاع متشنج در میانمار را در کنترل خود حفظ کند.

آنگ سان سوچی، رهبر حزب حاکم و مشاور دولت به همراه وین مینت، رئیس جمهوری و شمار دیگری از مقامات ارشد این کشور واقع در جنوب شرق آسیا، در یک یورش در ساعات اولیه صبح روز دوشنبه به وقت محلی بازداشت شدند.

پس از تشدید تنش ها میان دولت و ارتش پر نفوذ میانمار طی روز های اخیر، ارتش که طبق قانون اساسی این کشور، یک چهارم کرسی های مجلس و کنترل سه وزارتخانه اصلی در دولت سوچی را در اختیار دارد، بامداد دوشنبه دست به کودتای نظامی علیه حزب حاکم زد.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1499

به "ارتش میانمار تمامی پرواز ها را تا ماه ژوئن تعلیق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش میانمار تمامی پرواز ها را تا ماه ژوئن تعلیق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید