استقرار نظام ایمنی و سلامت در دانشگاه خواجه نصیر ، کارشناس بهداشت محیط در اماکن دانشجویی مستقر کردیم

به گزارش مجله عکس، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: بحث ایمنی، سلامت استقرار نظام اچ اس دی را در دستور کار قراردادیم و جزو اولویت هاست.

استقرار نظام ایمنی و سلامت در دانشگاه خواجه نصیر ، کارشناس بهداشت محیط در اماکن دانشجویی مستقر کردیم

عبدالمجید خرسند، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های سال جدید گفت: بحث ایمنی، سلامت استقرار نظام اچ اس دی را در دستور کار قراردادیم و جزو اولویت ها است، کارشناس بهداشت محیط در اماکن دانشجویی مستقر کردیم و به نوعی بازدید های خیلی مفصلی به وسیله شرکت هایی که استقرار نظام اچ اس دی را دارند اجرا شده است.

وی اضافه نمود: علاوه بر این، باید این موضوع را به طور تخصصی و جدی در دانشگاه و حوزه دانشجویی پیاده سازی کنیم. این مسئله مهمی است که سال جدید محتمل است به این سمت برویم وبرخی گواهی ها را در این زمینه دریافت کنیم.

خرسند اضافه نمود: بحث دیگر موضوع مشارکت اولیای دانشجویان در خوابگاه ها و سرا های دانشجویی در امور دانشگاه است، که انجمن اولیای سرا های دانشجویی را برنامه ریزی می کنیم که در بحث مشاوره ای و فرهنگی و اجتماعی بتوایم از مشارکت دانشجویان ساکن در خوابگاه ها استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 935

به "استقرار نظام ایمنی و سلامت در دانشگاه خواجه نصیر ، کارشناس بهداشت محیط در اماکن دانشجویی مستقر کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار نظام ایمنی و سلامت در دانشگاه خواجه نصیر ، کارشناس بهداشت محیط در اماکن دانشجویی مستقر کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید