اطلاعیه اداره کل زندان های استان تهران در مورد فوت یک زندانی در بیمارستان

به گزارش مجله عکس، در پی فوت زندانی ساسان نیک نفس روابط عمومی زندان های استان تهران با انتشار اطلاعیه ای توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

اطلاعیه اداره کل زندان های استان تهران در مورد فوت یک زندانی در بیمارستان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، زندانی ساسان نیک نفس فرزند محمد با محکومیت 5 سال حبس از سوی دادسرای عمومی تهران وارد زندان شده و در اندرزگاه 6 زندان اسکان داشته است.

نامبرده در بدو ورود و درفرآیند تکمیل پرسشنامه های شخصیت اعلام داشته سابقه یک نوبت اقدام به خودکشی به وسیله مصرف قرص داشته است.

بر اساس اعلام بهداری ندامتگاه زندانی فوق الذکر روزانه دارو های مراقبت تحت نظری از سوی بهداری زندان دریافت و انسولین قلمی که توسط خانواده تهیه می شد در داخل اندرزگاه تزریق می کرده است.

این زندانی در طول مدت زمان حضور در زندان تا به امروز حدودا 35 مرتبه توسط پزشکان متخصص اعم از اعصاب و روان، دندانپزشکی، متخصص داخلی، روانپزشک، روانشناس و پزشک عمومی ویزیت شده و در چهار نوبت با هماهنگی دادیار ناظر زندان به مراکز درمانی و آزمایشگاهی خارج از ندامتگاه اعزام شده بود.

نامبرده در مورخ 00/03/15 ساعت 7:40 به علت خروج ترشحات خونی از دهان و بینی به بهداری واحد 2 اعزام و تشخیص پزشک وقت به علت کاهش سطح هوشیاری در ساعت 08:00 به بهداری مرکز اعزام می گردد و اقدامات درمانی توسط پزشک متخصص طب اورژانس انجام می گیرد و بنا به اظهارات پزشک معالج نامبرده پس از سیر انجام اقدامات درمانی حال عمومی وی مساعد و اقدام به مصرف آب و دو قاشق غذا به دلیل عدم افت قند می کند و شرایط جسمانی رو به بهبودی بوده است که طی مکالمه ای که با پزشک داشته است اعلام می دارد از احدی زندانیان چند عدد قرص گرفته و مصرف کرده و پس از مصرف شرایط وی نرمال نبوده است که نامبرده مجدداً تشنج کرده و بنا به تشخیص پزشک سریعا در ساعت 17:20 به صورت اورژانسی به بیمارستان فیروزآبادی منتقل و در نهایت این زندانی در بیمارستان فوت می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1705

به "اطلاعیه اداره کل زندان های استان تهران در مورد فوت یک زندانی در بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه اداره کل زندان های استان تهران در مورد فوت یک زندانی در بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید