اعلام دستور کار کمیسیون های مجلس در هفته آینده؛ کدام وزرا به مجلس می فرایند؟

به گزارش مجله عکس، تهران (پانا) - سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برای هم اندیشی و تشریح برنامه های وزارتخانه خود، هفته آینده در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور می یابد.

اعلام دستور کار کمیسیون های مجلس در هفته آینده؛ کدام وزرا به مجلس می فرایند؟

طبق اعلام مجلس؛ اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس هفته آینده در روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (18 تا 20 مهرماه) دستور کار های مختلفی را در برنامه خود دارند.

بر این اساس در روز یکشنبه اعضای کمیسیون آموزش مجلس، گزارش معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته ناجا را استماع می نمایند و در ادامه آنالیز شور دوم طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار کمیسیون آموزش واقع شده است.

بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در دستور کار اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در روز دوشنبه خواهد بود و بعلاوه در روز سه شنبه هم آنالیز لایحه نحوه یاری های اشخاص حقیقی حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (اعاده شده از شورای نگهبان) و آنالیز تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان مجلس از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1391 تا به امروز در دستور کار کمیسیون آموزش مجلس واقع شده است.

کمیسیون فرهنگی مجلس روز سه شنبه هفته آینده میزبان سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خواهد بود و کمیته تربیت بدنی روز یکشنبه آنالیز طرح لیست قوانین و احکام نامعتبر حوزه ورزش (اعاده شده از سوی شورای نگهبان) را در دستور کار خود دارد و کمیته ویژه تحلیل و ارزیابی آسیب های فرهنگی، شرایط مد و لباس با حضور مسوولان آنالیز می نماید.

نشست های کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هفته آینده از روز یکشنبه تا چهارشنبه خواهد بود. جلسه آنالیز کمیته آسیب های اجتماعی و کمیته زنان و خانواده کمیسیون اجتماعی به منظور آنالیز لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت با حضور مسوولان دستگاه های مربوطه، جلسه کمیته آسیب های اجتماعی به منظور آنالیز اقدامات انجام شده در راستای برطرف و کاهش آسیب های اجتماعی در کشور، ادامه آنالیز طرح تاسیس شرکت های تعاونی و توسعه و عمران شهرستانی یا استانی و طرح اصلاح ماده 5 قانون تاسیس شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی با حضور مسئولان وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه ها و سازمان های مربوطه در دستور کار این کمیسیون قرار می گیرد.

بعلاوه جلسه کمیته اشتغال، کارآفرینی و روابط کار به منظور آنالیز طرح اصلاح ماده (5) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی، جلسه کمیته اداری و استخدامی به منظور ادامه آنالیز گزینش مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی از معاونت اجتماعی و خبرگزاری ناجا و دعوت از رییس سازمان صدا و سیما و ریاست صندوق بازنشستگی این سازمان به منظور آنالیز درخواست تحقیق و تفحص اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان از دیگر برنامه های کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1870

به "اعلام دستور کار کمیسیون های مجلس در هفته آینده؛ کدام وزرا به مجلس می فرایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام دستور کار کمیسیون های مجلس در هفته آینده؛ کدام وزرا به مجلس می فرایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید