این وریاست یا دل پیرو؟، سه ایستگاهی زیبا در 100 روز

به گزارش مجله عکس، وریا غفوری در یکی از بهتری فصل های دوران فوتبالش، تا اینجا 3 ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل کرده، آن هم در فاصله 100 روز!

این وریاست یا دل پیرو؟، سه ایستگاهی زیبا در 100 روز

ورزش سه: وریا غفوری از همان سال های جوانی، نشان داده بود شم گلزنی خوبی دارد و معمولاً با شوت های از راه دور دروازه حریفان را تهدید می کرد اما او امسال به مهارت های تازه ای در زدن ضربات ایستگاهی رسیده و در یکصد روز گذشته، 3 گل زیبا از این ضربات به ثمر رسانده.

وریا در روز 25 مهر در جام حذفی و در شرایطی که بازی استقلال و فجرسپاسی به 120 دقیقه رفته بود، با یک کاشته فوق العاده گره بازی را گشود و اولین گل استقلال را زد. او کمتر از سه هفته بعد هنرنمایی در ضربه ایستگاهی را در بازی با صنعت نفت آبادان تکرار کرد تا سهمی در برد 5 گله تیمش داشته باشد و در آخرین پرده، وریا باز هم توانایی های ویژه اش را به رخ الکویت کشید. ضربه های دقیق و در عین حال محکم وریا غفوری، یادآور ضربات ایستگاهی الکس دل پیرو است که با هر ضربه ایستگاهی به شدت دروازه حریفان را تهدید می کرد.

وریا به جز این 3 ضربه که به هدف نشسته، یک تیر دروازه هم به سپاهان زد و از این به بعد، حریفان استقلال باید مراقب باشند که به سادگی در پشت محوطه هجده قدم به استقلال، ضربه ایستگاهی ندهند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 749

به "این وریاست یا دل پیرو؟، سه ایستگاهی زیبا در 100 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این وریاست یا دل پیرو؟، سه ایستگاهی زیبا در 100 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید