بازتاب قهرمانی مقصودلو در سایت فدراسیون جهانی شطرنج

به گزارش مجله عکس، سایت فدراسیون جهانی شطرنج در گزارشی به آنالیز رقابت های قهرمانی ایران پرداخت.

بازتاب قهرمانی مقصودلو در سایت فدراسیون جهانی شطرنج

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، پنجاه و چهارمین دوره رقابت های شطرنج قهرمانی کشور در حالی سه شنبه شب به سرانجام رسید که پرهام مقصودلو با کسب 14 امتیاز از 15 دیداری که برگزار کرد، به مقام قهرمانی دست یافت و بالاتر از پویا ایدنی 13 امتیازی نهاده شد.

این رقابت های در سایت فدراسیون جهانی شطرنج نیز بازتاب داشت. در بخشی از گزارش سایت فیده درباره این مسابقات آمده است: این رقابت ها به یک مسابقه هیجان انگیز میان پرهام مقصودلو و پویا ایدنی تبدیل شد. پس از تقسیم امتیازات این دو شطرنج باز در دور اول و در رقابت با هم، آنها یک مسابقه دو نفره را شروع کردند و به سرعت پیروز شدند و یکی پس از دیگری در بازی های خود به پیروزی رسیدند. ایدنی دو تساوی بیشتر نسبت به مقصودلو داشت و با 13 امتیاز (26.1 افزایش امتیاز در ریتینگ) و بالاتر از آرین غلامی و امین طباطبایی در رده دوم نهاده شد.

در ادامه این گزارش آمده است: در نیمه راه این مسابقات فقط یک سوال باقی مانده بود؛ اینکه چه کسی از میان مقصودلو و ایدنی قهرمان می گردد؟ مقصودلو تنها دو تساوی با حریفان داشت و با امتیاز خارق العاده 14 از 15 امتیاز توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این سومین قهرمانی مقصودلو در مسابقات قهرمانی ایران است و او موفقیتش در سال های 2017 و 2018 را تکرار کرد و جایزه 4 هزار دلاری را به خانه برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1641

به "بازتاب قهرمانی مقصودلو در سایت فدراسیون جهانی شطرنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب قهرمانی مقصودلو در سایت فدراسیون جهانی شطرنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید