باید به ازای هر کالابرگ، کالای آماده توزیع داشته باشیم ، نباید در حوزه معیشتی تصمیم های خلق الساعه بگیریم

به گزارش مجله عکس، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی ما این است که بعضی مواقع تصمیم های خلق الساعه می گیریم؛ درحالی که تصمیمات ما در حوزه معیشتی مردم باید کارشناسی شده باشد.

باید به ازای هر کالابرگ، کالای آماده توزیع داشته باشیم ، نباید در حوزه معیشتی تصمیم های خلق الساعه بگیریم

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران گفت: کالابرگ قابل اجرا است ولی زیرساخت ها و سازوکارها باید تعریف گردد.

وی اضافه کرد: وزیر جهاد روز گذشته میهمان کمیسیون کشاورزی بود و درباره نحوه حذف ارز ترجیحی و اختصاص یارانه به مردم شرحاتی را ارائه داد. البته باید گفت که مشکل اصلی ما این است که تصمیمات خلق الساعه می گیریم. درحالی که تصمیم های ما در حوزه معیشتی مردم باید کارشناسی شده باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: دولت باید به ازای هر کالابرگ، کالا را دپو نموده و در انبارها آماده نمایند. در حوزه حذف ارز 4200 تومانی یک تجربه خیلی خوب در بحث هدفمندی یارانه ها در گذشته داشتیم که دولت آن را اجرایی کرد.

نماینده داراب و زرین دشت در مجلس اضافه کرد: از وزیر جهادکشاورزی دعوت نموده ایم تا در کمیسیون حاضر گردد و از او درباره ماموریت محوله مخصوصا درباره سفره مردم و امنیت غذایی شرح خواهیم خواست. حتما باید خرد و کلان مردم در جریان برنامه ها قرار بگیرند. نباید بدون اطلاع رسانی به مردم تصمیمی گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2107

به "باید به ازای هر کالابرگ، کالای آماده توزیع داشته باشیم ، نباید در حوزه معیشتی تصمیم های خلق الساعه بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید به ازای هر کالابرگ، کالای آماده توزیع داشته باشیم ، نباید در حوزه معیشتی تصمیم های خلق الساعه بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید