برگزاری جشنواره تابستانی کیش

به گزارش مجله عکس، بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش از هشت تیر آغاز و تا 15 شهریور ادامه دارد.

برگزاری جشنواره تابستانی کیش

در راستای افزایش رونق جهانگردی در جزیره و جذب جهانگردان تور کیش، معاون جهانگردی سازمان منطقه آزاد کیش گفت:

بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش با هدف توسعه جهانگردی داخلی با ارائه بسته های حمایتی به جهانگردان برگزار می شود.

بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش با هدف معرفی ظرفیت های این جزیره مرجانی از هشت تیر با برگزاری برنامه های متنوع و هدفمند در جذب جهانگرد آغاز می شود.

در جشنواره تابستانی کیش طرحی انگیزشی برای جهانگردان اجرا می شود تا در قالب این طرح با ارائه کارت های هدیه 500 هزار ریالی به بچه ها و یک میلیون و 500 هزار ریالی به بزرگسالان، خانواده ها بتوانند با پرداخت بخشی از هزینه های سفر خود با این کارت ها از تفریحات و خرید در جزیره کیش لذت ببرند.

در این خصوص کانترهایی در فرودگاه کیش واقع شده است که با دریافت اطلاعات جهانگردان ورودی، نسبت به اهدای کارت های هدیه سفر به کیش اقدام می کنند.

به گفته معاون جهانگردی سازمان منطقه آزاد کیش هفته های فرهنگی چهار کشور و 9 استان درکیش نیز برگزار می شود.

بر اساس اظهارات قائدیان، تا به امروز حضور سه کشور صربستان، هند و اتریش در هفته های فرهنگی کیش قطعی شده است و رایزنی بین دو کشور دیگر برای انتخاب کشور چهارم انجام می شود.

همچنین استان های منطقه ها ساحلی نیز هر هفته در کیش با اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی میزبان جهانگردان تابستانی هستند.

تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش در پنج شهر کلان کشور تبریز، تهران، مشهد، اصفهان و شیراز با همکاری صدا و سیما در حال انجام است.

با برگزاری جشنواره و مسابقه مجازی تلاش شده است تا از ظرفیت های فضای مجازی هم برای معرفی این جشنواره استفاده شود.

قائدیان با بیان اینکه ارائه کارت های هدیه یکی از برنامه های جشنواره تابستانی کیش است، اضافه نمود:

علاوه بر آن روزانه 100 میلیون ریال جایزه به صورت نقدی و غیرنقدی در قرعه کشی بازارها، هشت دستگاه خودروی 206 پلاک ملی برای قرعه کشی هفتگی و یک واحد آپارتمان مسکونی در برج های طلایی کیش به عنوان جایزه ویژه جشنواره به همت سازمان منطقه آزادکیش و فعالان بخش خصوصی، اصناف، جوامع و بازاریان کیش خریداری شده است که به برندگان خوش شانس این دوره اهدا می شود.

به گفته قائدیان برگزاری چهار کنسرت گروه ها و هنرمندان مطرح خارجی از دیگر تفاوت های جشنواره امسال است که در کنار حضور این گروه ها و خوانندگان از حضور هنرمندان مطرح داخلی در عرصه موسیقی نیز بهره گرفته شده که از آن جمله کنسرت هنرمند مطرح و صاحب نام کشورمان استاد شهرام ناظری است.

پایان بخش جشنواره تابستانی کیش برگزاری نمایشگاه بین المللی جهانگردی خواهد بود که علاوه بر جهانگردان تابستانی، ظرفیت های کیش به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران معرفی خواهد شد.

بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش از هشت تیر با مراسم نورافشانی و برگزاری آیین افتتاحیه آغاز می شود و با اجرای برنامه های شاد و متنوع تا 15 شهریور ادامه دارد.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2039

به "برگزاری جشنواره تابستانی کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره تابستانی کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید