بهترین و به روزترین سایت فروش اینترنتی کتاب در ایران

به گزارش مجله عکس، همان طور که می دانید در ایران سرانه مطالعه کتاب پایین است و به طورکلی امروز اغلب مردم اطلاعات موردنیاز خود را از شبکه های اجتماعی و وب سایت های مختلف دریافت می نمایند.

بهترین و به روزترین سایت فروش اینترنتی کتاب در ایران

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام پایتخت کتاب، اکنون بسیاری از کاربران اینترنتی باسلیقه ها و سطح تحصیلات مختلف، انواع محتوای موردعلاقه خود از سرگرم نماینده تا آموزشی را به طور خلاصه از رسانه های آنلاین و جستجوهای اینترنتی پیدا می نمایند؛ اما متأسفانه محتوایی که در وب سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی هستند، حتی اگر معتبر و بر اساس واقعیت باشند مطالب کامل و دقیقی نیستند. انواع مطالب آموزشی و غیره در حد بسیار مختصر و سطحی هستند و نمی توانند به افزایش معلومات و اطلاعات ما یاری خاصی بنمایند. حتی در بسیاری از موارد ما شاهد ارائه محتوای بی ارزش، دروغ یا فریب دهنده هستیم که قطعاً نه تنها مطالعه این مطالب فایده ای ندارد، بلکه مضر هم هست.

اما راهکار چیست؟ محتوای سایت ها و شبکه های اجتماعی به راحتی در دسترس هستند ولی خرید یک کتاب خوب سخت تر به نظر می رسد!

دراین بین واقعاً مشکل اصلی از بی حوصلگی و بی دقتی ماست و ما متأسفانه به خواندن کتاب عادت نداریم!

کما اینکه اکنون باوجود اپلیکیشن ها و فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب ما می توانیم به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین کتاب را خریداری کنیم.

برای این کار پیشنهاد می کنیم به سایت کتاب فروشی آنلاین پایتخت به آدرس www.paytakhteketab.com سری بزنید و از تنوع بسیار بالای انواع کتب در دسته بندی های مختلف لذت ببرید. سپس می توانید به راحتی و درچند دقیقه کتاب موردنظرتان را سفارش داده و از خواندن آن بهره مند شوید.

این فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره از وزارت تجارت، صنعت و معدن است.

در واقع بانک کتاب پایتخت با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگ ترین و بروزترین فروشگاه آنلاین کتاب برای دانش آموزان در ایران است.

نکته جالب در خصوص خرید آنلاین کتاب از وب سایت پایتخت خدمات پس از فروشی است که این مجموعه به کاربران خود ارائه می دهد که به دو مورد آن اشاره می کنیم:

انصراف از خرید

از آنجا که ما به رضایت کاربران اهمیت می دهیم، اگر مشتری به هر دلیلی پیش از تحویل کالا از سفارش کالا انصراف دهد، کالا را برگشت داده و مبلغ کالا، در صورت پرداخت، به مشتری مسترد خواهد شد.

برگشت کالا

همچنین کاربران این وب سایت می توانند هر گونه آسیب و یا ایراد فیزیکی و یا وجود مغایرت در مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت را در اولین فرصت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهند و کالای خریداری شده را مرجوع نمایند.

در سرانجام توصیه می کنم برای مشاهده و خرید کتاب های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی و کتاب های یاری درسی به فروشگاه آنلاین کتاب پایتخت مراجعه کنید.

سرانجامی رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 716

به "بهترین و به روزترین سایت فروش اینترنتی کتاب در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین و به روزترین سایت فروش اینترنتی کتاب در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید