8 ایده کار در منزل با سرمایه کم

به گزارش مجله عکس، مشاغل خانگی - به هر شکلی که بخواهد - طی سال های اخیر محبوبیت زیادی به خصوص دربین قشر جوان پیدا نموده است . این نوع مشاغل قابلیت انعطاف پذیری دارند، ریسک کمتری دارند، درآمد نسبتا خوبی دارند و هر فرد با توجه به سلیقه و توانایی های خود تایم کاری و شیوه کار کردن خود را تنظیم می نماید. اگر کار درستی را انتخاب نموده باشید کار کردن در منزل می تواند بسیار سرگرم کننده نیز باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی 10 نوع کار در منزل با سرمایه کم بپردازیم.

8 ایده کار در منزل با سرمایه کم

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

چه نوع شغلی را باید آغاز کنم؟

این اولین سوالی است که بیشتر مردم می پرسند. سوالات مهم دیگری هم ممکن است برای شما پیش بیاید مثلا: ایده مناسب برای کاری که سریع تر به درآمدزایی برسد چه چیزی است؟ راه اندازی چه کسب و کاری آسان است؟ کدام شغل خانگی سرمایه کمتری را برای آغاز می خواهد؟ و…

جواب به همه این سوال ها بسته به سلیقه و توانایی های شخصی هر فرد متفاوت خواهد بود؛ اما به طور کلی برای اینکه کاری که انتخاب می کنید مناسب بوده و شانس سودآوری داشته باشد، برای انتخاب شغل شما باید معیار های زیر را در نظر داشته باشید:

  • شما می دانید که چگونه این کار را انجام دهید و به خوبی از پس آن برمی آیید.
  • این کار را دوست دارید و هر روز انجام دادن آن شما را خسته نمی نماید.
  • فراوریات کار شما جزء نیاز جامعه است، یا برای مردم جذابیت دارد و می توانید بازار فروش آن را بیابید.
  • محصول فراوریی شما می تواند به قیمتی فروخته گردد که هزینه فراوری را به شما برگرداند و برای شما سوددهی نیز داشته باشد.
  • بودجه و سرمایه لازم برای آغاز کار را در اختیار دارید.

در انتخاب شغل مهارت، استعداد و علاقه شما حرف اول را می زند. چه بسا شما بتوانید یک هنری را به فراوری و فروش برسانید که تا به امروز کسی آن راه را نرفته باشد. برای یاری به شما در زیر8 ایده برتر برای آغاز یک شغل در منزلتان را پیشنهاد می دهیم؛ که امیدواریم ایده آل شما بوده یا حداقل الهام بخش شما برای ایجاد شغل متناسب و مورد علاقه تان در خانه باشند.

ایده های کار در منزل با سرمایه کم

1. ساخت زیورآلات در منزل

یکی از راه های پول دراوردن در خانه، ساخت زیورآلات در منزل است. کمتر خانمی پیدا می گردد که از زیورآلات استفاده نکند. در واقع می توان گفت که این وسایل، یک نیاز است که در جامعه به خصوص بین دختران جوان دیده می گردد. ساخت زیورآلات در منزل از جمله رشته های جذاب برای خانم های علاقه مند به شمار می رود. با داشتن کمی سلیقه، پشتکار و خلاقیت می توان در آمد خوبی از این راه کسب کرد. در این کسب و کار انواع مختلفی از زیورآلات مثل: دستبند، گردنبند،گوشواره، سنجاق سینه، بند عینک و… ساخته می گردد .

برای آغاز به اندکی مهارت نیاز است که به وسیله شرکت در دوره های مختلف یا استفاده از فیلم های آموزشی موجود در اینترنت به راحتی به دست می آید. سرمایه لازم برای آغاز این کار حدود4-5 میلیون تومان است که صرف خرید ابزارآلات و مواد اولیه می گردد که عبارتند از : انواع انبرها، انواع سیم چین، دم باریک، قیچی صنعتی، هویه و… بخش دیگری از مواد اولیه شامل انواع سنگ های تزئینی و زینتی، سیم های مسی، سیم های مفتولی، زنجیرهای نقره، نخ های پلاستیکی کلفت، نخ های کتان و … است و به حدود 2-3میلیون سرمایه نیاز دارد.

در کل با در نظر دریافت 8-9 میلیون هزینه اولیه می توان یک کسب و کار پیروز راه اندازی کرد که با کمی کوشش و بازار یابی درست، به سود دهی خوبی می رسد. اگر به طور متوسط برای این کسب کار در نظر بگیریم که ماهانه 50 سفارش دارد؛ با این احتساب که قیمت هر محصول به طور متوسط 30 هزار تومان است، درپایان ماه 1.5 میلیون تومان فروش خواهید داشت و با احتساب هزینه مواد اولیه، 45٪ آن سود خالص خواهد بود. شک نکنید با بازاریابی صحیح، بسیار بیش از این سود می برید.

2. خرد کردن قند و بسته بندی آن در منزل

با صنعتی شدن جوامع و افزایش مشغله های زندگی کمتر کسی تمایل دارد قند مصرفی خانواده خود را به صورت کله قند خریداری کند. همین موضوع یک فرصت شغلی برای کار در منزل با سرمایه کم است. سرمایه مورد نیاز برای آغاز کار و تهیه دستگاه های قندشکن و بسته بندی قند زیر 10 میلیون تومان است. اگر شما 5 ساعت در روز وقت بگذارید و یک تن قند را در ماه خرد و بسته بندی کنید با داشتن یک بازاریابی خوب، سود خالص ماهیانه شما تا حدود 2.5 میلیون تومان خواهد بود.

3. بسته بندی حبوبات و ادویه جات در منزل

بسته بندی حبوبات یکی ازپرطرفدارترین و پر سودترین روش های کسب درآمد درمنزل است. دلیل محبوبیت زیاد این کسب و کار را می توان طیف گسترده محصولات، مشتری های زیاد، سرمایه ی مورد نیاز کم، ریسک بسیار کم و سوددهی بالا دانست.

برای آغاز فقط به مجوز جهاد کشاورزی و بهداشت نیاز دارید که با کمی کوشش می توانید بگیرید. سرمایه مورد نیاز برای این کار کمتر از 10 میلیون تومان خواهد بود که صرف خرید دستگاه های بسته بندی خواهد شد. در این کار، برای هر بسته شما 1000رتومان سود خالص خواهید داشت و اگر به طور حداقل درنظر بگیریم که شما روزی حدود 200 بسته بفروشید، سود خالص ماهیانه شما حدود 6 میلیون تومان خواهد بود.

4. بسته بندی خشکبار در منزل

همانند بسته بندی حبوبات، این نوع کسب و کار هم می تواند یک کار در منزل با سرمایه کم باشد. کارآفرین خشکبار را به صورت فله ای خریداری می نماید و در منزل مراحل شستشو، تمیز کردن و بسته بندی آن را انجام می دهد. این کار هم برای آغاز نیاز به مجوز وزارت کشاورزی و بهداشت دارد . هزینه لازم برای آغاز این کار در حدود 5-6 میلیون تومان است که برای خرید دستگاه بسته بندی و مواد اولیه صرف خواهد شد. اگر میانگین سود خالص برای هر بسته را 2100 تومان در نظر بگیریم (که اغلب بیشتر از این مقدار است) با احتساب فروش فقط 200 بسته در روز(رسیدن به این رقم کار سختی نیست و شما بیشتر هم می توانید بفروشید) ، ماهیانه شما بیشتر از 12 میلیون تومان درآمد خواهید داشت.

5. دور کاری با کامپیوتر

کار با کامپیوتر از دیگر مشاغل خانگی محسوب می گردد و برای آغاز به این کار فقط نیاز به یک کامپیوتر و البته اینترنت دارید. با توجه به مهارت و توانایی های شما کار های مختلفی می توانید انجام دهید:

  • تاییپیست دورکار

بله شما با تایپ کردن می توانید در خانه کسب درآمد داشته باشید. افراد و شرکت های زیادی نیاز به یک تایپیست دارند. شاید یک گزینه کم درآمد و خسته نماینده نماینده باشد ولی برای آغاز فعالیت در یک شغل خانگی خوب است

  • خدمات ترجمه

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید، ترجمه متون و مقالات انگلیسی برای شما می تواند ایده خوبی برای آغاز یک کسب و کار خانگی باشد.؛ چرا که سایت های زیادی برای تامین محتوای خود متون و مقالات انگلیسی را ترجمه می نمایند.

کار در منزل - دورکاری با کامپیوتر
  • فراوری نماینده محتوا

سایت ها برای ارائه محتوا و مطالب مختلف، به فراوری نماینده های محتوا نیاز دارند. یعنی کسی که بتواند مقاله یا مطلب در سایت منتشر کند. کار سختی نیست؛ با کمی تمرین می توانید به یک فراوری نماینده محتوا معمولی تبدیل شوید.

بیشتر بخوانید: معرفی 10 ایده کسب و کار در منزل

6. کترینگ مواد غذایی در منزل

اگر مهارت و علاقه زیادی به آشپزی دارید، دست به کار شوید. تهیه و فروش غذاهای خانگی یکی از بهترین ایده های پول ساز است. به هزینه زیادی نیاز ندارد و آشپز خانه شما محل کار شماست و وسایل آشپزخانه، تجهیزات کار شما خواهد بود! شاید در ابتدای کار درآمد چندانی نداشته باشید ولی به طور قطع کیفیت و بهداشت غذای ارائه شده توسط شما سوددهی بالا در ادامه کار را تضمین خواهد نمود . البته تبلیغات نقش زیادی در معرفی و جلب مشتری دارد. می توانید به وسیله پخش تراکت یا تبلیغ در گروه های تلگرامی یا اینستاگرام مشتری های خود را پیدا کنید.

7. ساخت محصولات دست ساز

ساخت محصولات دست ساز از بهترین و گسترده ترین نوع کار در منزل محسوب می گردد که کمترین سرمایه را برای آغاز نیاز دارد. با حدود 2-3 میلیون تومان می توانید یکی از شاخه های این نوع کسب و کار را در منزل خودتان آغاز کنید. کارهایی از قبیل: عروسک سازی، نمد دوزی، شمع سازی، ساخت سِت های آشپزخانه، گل سازی، قلاب بافی، چرم دوزی، خیاطی و … برای آغاز فقط نیاز به آموزش دارید که دوره های آموزش فنی و حرفه ای در رشته های ذکر شده با قیمت مناسب آموزش های خوبی ارائه می دهند. در صورت مهارت، سلیقه و تبلیغات خوب در این رشته ها به درآمد ماهانه تا 2 میلیون تومان هم می توان رسید.

8. ادمین شبکه های اجتماعی

کانال های تلگرامی یا پیج های اینستاگرامی که امروزه جزء رسانه های فراگیر در جامعه ما هستند، برای بقا نیاز به محتوا و مدیریت دارند. ادمین های این صفحات درآمد خوبی از این راه کسب می نمایند. برای آغاز فقط نیاز است که کمی مهارت کسب کنید.

بیشتر بخوانید: 15 مورد از مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

سخن آخر

اگر کاری را بلد نیستید یا مهارتی ندارید؛ ناامید نشوید. با کوشش و تمرین می توانید در هر کاری که به آن علاقه دارید مهارت پیدا کنید. نباید فراموش کنید در ایده هایی که به فراوری محصولات ختم می گردد با تبلیغ، بازاریابی و برند سازی می توانید فروش فوق العاده ای داشته باشید. برای تبلیغ می توانید از اینستاگرام، تلگرام بهره ببرید.از سایت های اینترنتی مثل دیوار، شیپور و… غافل نشوید. همانطور که اشاره شد، یکی از پرطرفدارترین مشاغل خانگی،به وسیله کار با اینترنت است. به همین سبب پیشنهاد می کنیم با ایده های مختلف برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در منزل نیز آشنا شوید. شما کدام شغل را ترجیح می دهید و دلیل انتخابتان چیست؟ دیدگاه ها و تجربیاتتان را با ما و دیگر مخاطبان انگیزه به اشتراک بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1162

به "8 ایده کار در منزل با سرمایه کم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 ایده کار در منزل با سرمایه کم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید