به مازندران سفر نکنید

به گزارش مجله عکس، کرونا در مازندران به صورت افسارگسیخته ای در حال افزایش است و روز به روز بر تعداد مبتلایان و بستری شدگان افزوده می گردد، به طوری که در حال حاضر 1921 بیمار در بیمارستان ها و مراکز درمانی دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، بستری هستند.

به مازندران سفر نکنید

به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 312 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی توضیح داد: همین مدت تعداد 267نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل فرایند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اعلام نمود: هم اکنون 1610 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی اضافه نمود: مردم باید ماسک بزنند، فاصله اجتماعی را رعایت نمایند و دست های خود را خوب بشویند و در اجتماعات، حضور نیابند.

وی ادامه داد: کسانی که به کووید 19 مبتلا می شوند، اما علامتی ندارند یا علامت چندانی ندارند در منزل خود بمانند و مراقبت شوند.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر 311 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در 24 ساعت گذشته 57 بیمار جدید بستری و 47 بیمار هم ترخیص شدند. 43 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

ورودی تمامی پارکینگ های بابلسر، به منظور استفاده نکردن مسافران از دریا، تعطیل شده است.

بازار های هفتگی نیز در بسیاری از شهر های مازندران به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

در کنار تعطیلی داوطلبانه بازار در آمل، بازار ساری به مدت 10 روز تعطیل شده است.

هم اکنون 1921 نفر مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، بستری هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1169

به "به مازندران سفر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مازندران سفر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید