تردد برف، مه و کولاک در جاده های زنجان

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/زنجان رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش برف همراه با مه و کولاک در آزادراه ها و جاده های کوهستانی وجود دارد.

تردد برف، مه و کولاک در جاده های زنجان

محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف همراه با مه و کولاک در آزادراه ها و جاده های کوهستانی این استان جریان دارد. همچنین در آزاده راه های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز، جاده های ترانزیت زنجان - میانه، زنجان - خرمدره - ابهر بارش برف همراه با مه موجب کاهش دید رانندگان شده است.

این مسئول ادامه داد: کولاک نیز در جاده های زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق، زنجان - دندی، سلطانیه - خدابنده، ابهر- خدابنده و خدابنده همدان جریان دارد.

وی اضافه نمود: رانندگان عبوری از این جهتها باید بیش از گذشته احتیاط کرده و با سرعت مطمئنه به جهت خود ادامه دهند و بر اساس پیش بینی ها این سامانه بارشی امروز نیز در جاده های استان زنجان جریان دارد.

محمدی شرح داد: 30 اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از جهتهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند. البته هم وطنان می توانند برای اطلاع از شرایط راه های این استان با سامانه 1816 تماس بگیرند.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان یادآور شد: شهروندانی که قصد سفر دارند می توانند برای اطلاع از شرایط جاده های این استان و کشور از سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 714

به "تردد برف، مه و کولاک در جاده های زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد برف، مه و کولاک در جاده های زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید