تردد 572 هزار زائر از مرز چذابه؛ ورود زائران رشد 5 برابری دارد

به گزارش مجله عکس، فرمانده ناجا به تردد نزدیک به 572 هزار زائر اربعین حسینی از مرز چذابه اشاره نمود و گفت: این میزان در مقایسه با سال گذشته رشد 56 درصدی داشته است.

تردد 572 هزار زائر از مرز چذابه؛ ورود زائران رشد 5 برابری دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین اشتری در بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش حجم زائران اربعین حسینی گفت: به همین دلیل تعداد گیت های ورودی و خروجی زائران را افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به پیش بینی ها مبنی بر افزایش جمعیت زائران و اتخاذ تدابیر ویژه توسط نیروی انتظامی در مرزها، بیان نمود: تردد زائران اربعین حسینی در حال حاضر در مرز های چهارگانه روان در حال اجرا است.

فرمانده ناجا به تردد نزدیک به 572 هزار زائر اربعین حسینی از مرز چذابه اشاره و گفت: این میزان در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد 56 درصدی آن هستیم. از این تعداد 220 هزار زائر ورودی و 350 هزار نفری نیز خروجی از این پایانه بوده است.

وی تمام کوشش های نیروی انتظامی را در راستای ایجاد شرایط لازم برای تسهیل تردد روان زائران برشمرد و گفت: باوجود کوشش ها، اما کاستی ها و تأخیر هایی در ایران و عراق وجود داشته که سعی در برطرف فوری آن ها بودیم.

اشتری به رشد 5 برابری ورود زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته اشاره و گفت: زائران اباعبدالله الحسین (ع) زمان بازگشت خود را مدیریت نموده تا از وقوع هرگونه اتفاق تلخ خودداری نمایند.

فرمانده ناجا با حضور میدانی در مرز چذابه از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت دستگاه های مختلف نهاده شد و با حضور صمیمی در میان مأموران ناجا به آن ها خداقوت گفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 491

به "تردد 572 هزار زائر از مرز چذابه؛ ورود زائران رشد 5 برابری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد 572 هزار زائر از مرز چذابه؛ ورود زائران رشد 5 برابری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید