تفاهم نامه فدراسیون همگانی و آستان قدس برای توسعه ورزش همگانی

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، افشین ملایی در نشست انعقاد تفاهم نامه با موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: هدف ما در ورزش همگانی مشارکت حداکثری مردم و مدال و پیروزی ما در این جهت تندرستی آنان است. بنابراین برای تحقق این هدف دست یاری و طلب حمایت به سوی دستگاه ها و نهادهای تأثیرگذار بر ورزش همگانی دراز می کنیم.

تفاهم نامه فدراسیون همگانی و آستان قدس برای توسعه ورزش همگانی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

ملایی در ادامه گفت: خود را بدهکار فرهنگ رضوی می دانیم و آماده ایم از تمام ظرفیت هایمان برای ترویج فرهنگ رضوی استفاده کنیم. ضمن اینکه معتقدیم توسل به فرهنگ رضوی، قطعاً به تصمیم ها و اقداماتمان برکت خواهد بخشید.

رضا شجیع نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی هم در این نشست به ظرفیت های کم نظیر و معنوی تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ خادمیاری ورزش همگانی، حمایت از توسعه ورزش در مناطق محروم، تأسیس آکادمی ورزش همگانی آستان قدس رضوی و استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی آستان قدس رضوی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه همکاری است.

در این نشست تاج فیروز مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش های همگانی، امیر آذریان رییس هیأت ورزش همگانی استان خراسان رضوی و هادی سبزواری رییس هیأت ورزش های همگانی استان همدان نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1432

به "تفاهم نامه فدراسیون همگانی و آستان قدس برای توسعه ورزش همگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه فدراسیون همگانی و آستان قدس برای توسعه ورزش همگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید