تقویت تدابیر امنیتی برای محافظت از سفارت روسیه در ترکیه

به گزارش مجله عکس، مسئول مطبوعاتی سفارت روسیه اظهار داشت، از عصر روز پنجشنبه اقدامات مضاعفی برای تقویت امنیت دفاتر دیپلماتیک این کشور در خاک ترکیه صورت گرفته و نیروهای ویژه پلیس ترکیه تأمین امنیت سفارت روسیه را برعهده دارند.

تقویت تدابیر امنیتی برای محافظت از سفارت روسیه در ترکیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ایرینا کاسیمووا مسئول مطبوعاتی سفارت روسیه در آنکارا امروز آدینه به خبرنگار خبرگزاری تاس گفت که امنیت کلیه دفاتر دیپلماتیک روسیه در ترکیه توسط نیروهای امنیتی ویژه پلیس این کشور تأمین می گردد.

وی گفت: از عصر روز گذشته (پنجشنبه) امنیت سفارتخانه و سایر دفاتر دیپلماتیک و خارج از کشور روسیه در خاک ترکیه تقویت شده است. امنیت تاسیسات روسی توسط نیروهای ویژه پلیس ترکیه تأمین می گردد و برای این منظور، طرف ترکیه ای اقدامات مضاعف و گسترده ای را در نظر گرفته است.

پیش از این، آلکسی یرکوف سفیر روسیه در ترکیه گفته بود که به دلیل تشدید وخامت اوضاع در استان ادلب سوریه ، آغاز به دریافت تهدیداتی نموده است.

در رابطه با این مسئله، الکساندر گروشکو، معاون وزیر امور خارجه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ تأکید نموده بود که فدراسیون روسیه از دولت ترکیه انتظار دارد تا امنیت کامل دیپلمات های روسی را تضمین کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 853

به "تقویت تدابیر امنیتی برای محافظت از سفارت روسیه در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت تدابیر امنیتی برای محافظت از سفارت روسیه در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید