توقف شماره گذاری پراید از سال آینده

به گزارش مجله عکس، رئیس پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی بیان کرد که از سال 99 شماره گذاری خودروی سواری پراید متوقف می گردد.

توقف شماره گذاری پراید از سال آینده

به گزارش خبرنگاران سردار سید کمال هادیانفر در این باره گفت: در تحلیل تصادفات کشور طی 11 سال گذشته متوجه شدیم که 34 درصد از جان باختگان و مجروحان حوادث رانندگی در خودروی پراید بوده اند.

هادیانفر با بیان اینکه متاسفانه پراید ایمنی کافی را ندارد، اظهار کرد: ما گزارشاتی را به شکل مکتوب و همراه با مستندات به وزیر صنعت معدن و تجارت ارسال کردیم و به حضوری هم جلسه ای داشتیم. با مدیرعامل شرکت سایپا هم جلسه داشتیم و این موارد را منتقل نموده ایم و قرار شد با توجه به تعهدی که این شرکت در سال 98 برای فروش داشته از سال 99 اراده بر این گردد تا فراوری پراید متوقف گردد و ما این خودرو را شماره گذاری نمی کنیم تا خودرویی ایمن تر جایگزین گردد.

وی با بیان اینکه امیدواریم که ایمنی خودروهای ما افزایش پیدا نموده و خودروهای ایمن تر جایگزین چرخه فراوری گردد گفت: به کسانی هم از سواری پراید استفاده می نمایند توصیه می کنیم که بیشتر موارد و نکات ایمنی را به خصوص هنگام رانندگی در جاده ها رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 249

به "توقف شماره گذاری پراید از سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف شماره گذاری پراید از سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید