ثبت نام پنجمین دوره دریافت نشان ملی مرغوبیت محصولات صنایع دستی استان گلستان

به گزارش مجله عکس، معاون صنایع دستی استان گلستان از ثبت نام پنجمین دوره دریافت نشان ملی مرغوبیت محصولات صنایع دستی در استان اطلاع داد.

ثبت نام پنجمین دوره دریافت نشان ملی مرغوبیت محصولات صنایع دستی استان گلستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ مریم حاجی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: هنرمندان و صنعتگران علاقمند به ثبت نام در پنجمین دوره دریافت نشان ملی مرغوبیت محصولات صنایع دستی استان گلستان تا تاریخ 30 خردادماه 98 فرصت دارند تا تقاضانامه مربوط به ثبت نام را تکمیل و اصل آثار هنری و اطلاعات مربوطه را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه آثار (معاونت صنایع دستی) تحویل دهند.

وی تاکید نمود: تحویل آثار باید از جانب هنرمند یا فراوری نماینده تا قبل از انتها مهلت مقرر به دبیرخانه صورت پذیرد.

حاجی ابراهیمی گفت: جلسه اولیه داوری توسط کمیته داوری نشان ملی مرغوبیت و انتخاب آثار برتر صنایع دستی استان با هماهنگی سازمان مرکزی و با حضور نماینده سازمان و کارشناسان مربوطه در محل معاونت صنایع دستی استان گلستان برگزار خواهد شد.

معاون صنایع دستی استان گلستان گفت: مهمترین معیارها در ارزیابی و سنجش آثار برای دریافت نشان ملی مرغوبیت شامل مرغوبیت ، اصالت ، نوآوری و خلاقیت ، قابلیت بازاریابی و احترام به ارزش هایی چون مواداولیه طبیعی و بومی ، تکنیک های اجرایی اصیل هرمنطقه و مسئولیت اجتماعی در قبال فراوری صنعتگر است.

این مقام مسئول اضافه کرد: هنرمندان دارای نشان ملی مرغوبیت برای خلق و فراوری آثار هنری خود موارد فوق را رعایت نمایند تا ضمن بهره مندی از امکان فروش بهتر آثار بتوانند از تسهیلات مرتبط استفاده نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 274

به "ثبت نام پنجمین دوره دریافت نشان ملی مرغوبیت محصولات صنایع دستی استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پنجمین دوره دریافت نشان ملی مرغوبیت محصولات صنایع دستی استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید