جلالی: در بخش امتیازگیری کارمان پیش نرفته اما پیشرفت داشته ایم

به گزارش مجله عکس، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت که در بخش امتیازگیری کارمان پیش نرفته است، اما پیشرفت های خوبی داشته ایم.

جلالی: در بخش امتیازگیری کارمان پیش نرفته اما پیشرفت داشته ایم

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از سیرجان، مجید جلالی در نشست خبری پیش از ملاقات گل گهر سیرجان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: ما در بخش امتیازگیری کارمان خوب پیش نرفته است، اما برای امتیاز دریافت در آینده پیشرفت های خوبی داشته ایم.

وی اضافه نمود: ما تمام مسائل تیم را کاملا رصد نموده ایم و مصرانه شبانه روز روی آنها کار می کنیم. بعضی از مسائل از الان راه چاره دارد و بعضی نیز باید در زمان خودش به آن پرداخته گردد. ما می توانیم از این شرایط خارج شویم. بازیکنان ما از نظر ذهنی احتیاج به یاری دارند. طرفداران باید بدانند حفظ تیم برای ما، باشگاه و خودشان یک مسئولیت مشترک است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص اینکه نفت مسجدسلیمان نتایج خوبی گرفته و چه برنامه ای برای تقابل با این تیم دارد، گفت: من بازی جام حذفی گل گهر با نفت را دیدم. همه ملاقاتهای ما سنگین است. چهار بازی خانگی داریم و فرصت خوبی است که بتوانیم نتایج خوبی گرفته و حداکثر استفاده را بکنیم. نفت این فصل فوق العاده نتیجه گرفته، اما فردا با همه وجودمان بازی نموده تا به نتیجه ای که مدنظرمان است، دست پیدا کنیم.

جلالی با اشاره به اشتباهات فردی بازیکنان در جریان بازی ها ادامه داد: این مشکل، مشکل بزرگ تیم است. دلم نمی خواهد برای مسائل بهانه تراشی کنم. من مسئولیت تیم را پذیرفته ام و از زمانی که بچه بودم زندگی به من آموخت که با مسائل مبارزه کنم. چیزی که اما، نتوانستم آن را درک کنم، اشتباهات فردی بازیکنان در لحظه است. نمی خواهم بگویم این مسئله تقصیر بازیکنان است و از خودم سلب مسئولیت کنم، بخشی از این مشکل برعهده من است. ما با دکتر حجتی به عنوان روانشناس تیم بارها در این باره صحبت می کنیم که اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببریم. شاید اصلی ترین مسئله ای که به آن درگیر هستیم، اشتباهات فردی بازیکنان است.

وی درباره اینکه گل گهر در خلق موقعیت مشکل دارد، اظهار داشت: پیکان تقریبا به همه تیم ها گل زده است، اما توانستیم در بازی با این تیم، آنها را کنترل کنیم یا در مشهد کوچکترین موقعیتی به شهر خودرو ندادیم. در ملاقات با فولاد اگر آن اشتباه بچگانه را در ضربه ایستگاهی ننموده بودیم، نتیجه را واگذار نمی کردیم. ما در بخش نتیجه خوب کار ننموده ایم، اما در یک سری زمینه ها در بخش تاکتیکی پیشرفته داشته ایم. ما تیمی نیستیم که بتوانیم تمام بازی را هم خوب دفاع نموده و هم حمله کنیم. ما باید اولویت بندی کنیم که در حال حاضر چه چیزی برای مان مهم است. وقتی با شهر خودرو و فولاد بازی داریم، اولویت گل نخوردن است. ما با این ایده وارد زمین شدیم. از اینکه در لجظه اشتباهات بدی مرتکب شده ایم، واقعا ناراحت هستم. خیلی در تمرینات متمرکز شده ایم که اشتباه نکنیم. ما در شرایط فعلی باید انتخاب کنیم که چه کار کنیم. امیدوارم به جایی برسیم که خودمان معین نماینده بازی باشیم. آنجاست که می توانیم برای خودمان کاری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد دروازه بان تیمش راضی است یا نه، گفت: اصلی ترین مشکل ما در حال حاضر اشتباهات فردی است. گلی که از شاهین خوردیم را دوباره ببینید یا بازی با شهر خودرو چه گلی خوردیم؟ یا دو گلی که در بازی با سپاهان خوردیم. ما اشتباهاتی داشتیم که نباید مرتکب می شدیم. وقتی یک تیم در بازی های متعدد با اشتباهات ویرانگر روبرو می گردد، باید روی ذهن بازیکنانش کار نموده و آن را ترمیم کنیم. ما باید آموزش بدهیم که چطور می گردد تمرکز نموده و اشتباه نکنیم. فکر می کنم در این زمینه پیشرفت های خوبی نموده ایم. دروازه بان هم یکی از بازیکنان است و باید سعی کنیم اشتباهات را کمتر کنیم.

جلالی اظهار داشت: مهم ترین چیزی که به آن فکر می کنم، مسئولیتی است که به من واگذار شده است. من سال های سال است که با تیم های مختلف کار نموده ام. خوشبختانه در این سال ها توانسته ام بعد از رفتن از هر تیمی از عملکرد خودم دفاع کنم. تمام گروه مربیان، باشگاه و همه عوامل برای موفقیت گل گهر شبانه روز کار می نمایند و مطمئن باشید از این مشکل بزرگ عبور خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 605

به "جلالی: در بخش امتیازگیری کارمان پیش نرفته اما پیشرفت داشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: در بخش امتیازگیری کارمان پیش نرفته اما پیشرفت داشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید