جمال عبادی: مجبور شدم در شرایط ناعادلانه کشتی بگیرم، در اوج فشار تمرینات انتخابی گذاشتند

به گزارش مجله عکس، آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران پس از شکست در انتخابی تیم ملی از بی عدالتی با برگزاری این رقابت در بدترین شرایط ممکن انتقاد کرد.

جمال عبادی: مجبور شدم در شرایط ناعادلانه کشتی بگیرم، در اوج فشار تمرینات انتخابی گذاشتند

جمال عبادی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره شکست مقابل یونس امامی در رقابت وزن 74 کیلوگرم انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: متاسفانه این مبارزه در شرایط تمرینات پرفشار تیم ملی برگزار شد و وقتی به من گفتند قصد داریم انتخابی بگذاریم دیگر چاره ای جز قبول آن نداشتم. در این اردو 5 کیلو اضافه وزن داشتم و روز دوم اردو بود که به من گفتند باید انتخابی بگیری. در شرایطی که تمرینات پرفشار را پشت سر می گذاشتیم کاهش وزن کار بسیار سختی است اما مجبور شدم به هر شکل وزنم را پایین بیاورم تا کشتی بگیرم که این موضوع بر روی عملکردم تاثیر زیادی داشت.

وی افزود: این در حالی بود که امامی اضافه وزن چندانی نداشت و به مراتب از شرایط بهتری برای حضور در رقابت انتخابی برخوردار بود. با این حال در طول مبارزه مدام حمله کردم و در 2 ثانیه پایانی در حالیکه 4 بر 3 عقب بودم خواستم فن بالا بزنم که روی پل رفتم و در نهایت 6 بر 3 شکست خوردم. در طول مبارزه رو به جلو بودم اما نمی دانم چرا داور به من اخطار می داد. شرایط در این مبارزه برای من عادلانه نبود.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران، با انتقاد از برگزاری بد موقع انتخابی تیم ملی در شرایطی که تمرینات پرفشار را در اردو پشت سر می گذاشتند، گفت: چرا بین من با بقیه اوزان باید فرق بگذارند؟ چه ایرادی داشت اگر کادر فنی اجازه می داد فشار تمرینات کم شود و بعد در شرایط برابر و عادلانه رقابت انتخابی را برگزار می کرد.

عبادی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به او و امامی همزمان گفته شده باید در انتخابی کشتی بگیرید، گفت: آقای محمدی چند بار در اردوی قبل به کشتی گیران گفت احتمال دارد انتخابی برگزار کنیم تا اینکه دو روز بعد از شروع همین اردو به یکباره به من و امامی گفتند باید هفته بعد انتخابی بگیرید. بدن من در اوج فشار تمرین بود و مجبورم شدم در یک هفته فشار تمرین را کم کنم و وزنم را پایین بیاورم و در چنین شرایط بدی کشتی بگیرم . چرا باید بقیه اسفند ماه و با خیال آسوده و شرایط خوب انتخابی بگیرند اما من و امامی در اوج تمرینات پرفشار کشتی بگیریم؟ چرا بقیه هم مثل من دیروز(دوشنبه) کشتی نگرفتند؟ وزن من بیشتر از امامی بود و از ترس اینکه در فشار تمرینات مصدوم نشوم وزن کم نمی کردم. این موضوع اصلا علمی نیست که در اوج فشار تمرین کشتی گیر وزن کم کند.

عبادی در پایان گفت: یونس امامی دوست و رفیق من است و برای او صمیمانه آرزوی موفقیت می کنم. من از دست او اصلا ناراحت نیستم چرا که او هم مثل من کشتی گیر است اما ناراحتی من از این است که در شرایط بسیار بدی مجبور به مبارزه شدم و با شکست نزدیک حتی بار دیگر انتخابی نگذاشتند و زحماتم بر باد رفت. در حال حاضر در اردو نیستم و ممکن است تا المپیک دیگر به اردو نروم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1556

به "جمال عبادی: مجبور شدم در شرایط ناعادلانه کشتی بگیرم، در اوج فشار تمرینات انتخابی گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمال عبادی: مجبور شدم در شرایط ناعادلانه کشتی بگیرم، در اوج فشار تمرینات انتخابی گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید