الهه احمدی: به اندازه حریفانمان ساچمه و فشنگ نداریم

به گزارش مجله عکس، تیرانداز المپیکی ایران گفت: جمع همه عوامل است که یاری می نماید شرایط بهتر گردد، در حال حاضر مهم این است که ماکسیموویچ شرایط تیم ملی را پذیرفته است و می خواهد با همین شرایط در کنار ما ادامه دهد.

الهه احمدی: به اندازه حریفانمان ساچمه و فشنگ نداریم

الهه احمدی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص آغاز اردوهای خود در تیم ملی تیراندازی، اظهار کرد: تمریناتم را آغاز کردم. از ششم فروردین ماه به اردوی تیم ملی آمدم. قرار است این اردوها به صورت پیوسته برگزار گردد. سال سختی را پیش رو داریم، مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی جاکارتا را پیش رو خواهیم داشت.

او در خصوص حضور مربی صربستانی تیم ملی تیراندازی، گفت : این مربی صربستانی امروز (چهارشنبه) به تمرین تیم ملی آمد و مراسم معارفه برگزار گردید. البته این مربی اکثر ملی پوشان را به سبب حضور در تورنمنت های بین المللی می شناخت. در حد معمول خود را معرفی کردیم و تمرینات ما را از نزدیک شاهد بود. قرار است که برنامه و نظر خود را اعلام کند.

تیرانداز المپیکی ایران در ادامه خاطر نشان کرد: برای بهتر شدن شرایط اردوها، تنها یک عامل تاثیرگذار نیست، جمع همه عوامل است که یاری می نماید شرایط بهتر گردد. این مربی صربستانی یکی از بهترین مربیان جهان است. قهرمانی المپیک را در کارنامه خود دارد و همچنین بارها در رقابت های جهانی قهرمان شده است. دختر او نیز که شاگردش بوده است، نایب قهرمان المپیک است.

دارنده مدال برنز 10 متر تفنگ تیمی اضافه کرد: مهم این است که در حال حاضر ماکسیموویچ شرایط ما را درک نموده است و می خواهد با همین شرایط در کنار ما ادامه دهد. شرایط کشور ما از نظر اقتصادی و موقعیتی، متفاوت و خاص است. یکسری عوامل هست که اکثر کشورها ندارند و راحت نمی توان در آن کار کرد، ولی می گردد کار کرد و ماکسیموویچ قبول نموده است که در کنار ما باشد.

احمدی در ادامه بیان کرد: حضور ماکسیموویچ، خواست ورزشکاران و سایر عوامل در کنار هم می تواند باعث موفقیت گردد. هر ورزشکاری هدف یا خواست متفاوتی دارد. هدف من این است که به مدال المپیک برسم. راه سختی پیش رو دارم، فراز و نشیب زیادی خواهم داشت و باید با پذیرفتن همه سختی ها و حواشی که هست در کنار مربیان کار کنم تا به هدفم برسم.

دارنده مدال نقره و برنز تفنگ بادی بازی های آسیایی در خصوص مسائل و کمبودهای فشنگ و ساچمه در اردوهای تیم ملی، پاسخ داد: مسائل که نمی توان گفت قطعا حل شده است اما چیزی که مهم است این است که همه از رییس فدراسیون تا ورزشکار برای برطرف مسائل کوشش می نمایند. همه ما باید بپذیریم و بدانیم که برای برطرف مسائل فشنگ و ساچمه کوشش می گردد. شرایط کشور ما سخت است و باید مسائل را به طرق مختلف دور بزنیم یا حل کنیم. اصلا نمی توان گفت که کسی کاری انجام نمی دهد. ما در حال حاضر با فشنگ تمرین می کنیم. مقداری فشنگ و ساچمه از اردوی آلمان آورده شده بود و اگر ساچمه و فشنگ نبود، نمی توانستیم تمرین کنیم، خدا را شکر تمرینات خود را داریم و امیدوارم که شرایط روز به روز بهتر هم گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد فشنگ و ساچمه به مقدار کافی در اختیار ملی پوشان قرار گرفته است یا خیر؟ گفت : به آن اندازه ای که حریفان ما ساچمه و فشنگ در اختیار دارند، نداریم، اما این مشکل از سال های خیلی قبل و بعد از المپیک لندن وجود دارد و همچنان به قوت خود باقی است. البته در حال حاضر شرایط خیلی بهتر شده است و تمریناتمان خیلی خوب پیش می رود.

احمدی در خصوص حضورش در جام جهانی کره جنوبی، گفت : این سومین دوره مسابقات جام جهانی در سال 2018 است، اما برای ما اولین رقابت است و از این جهت برای ما بسیار مهم است. در دو مسابقات قبل این سال میلادی در مکزیک و سیدنی رکوردهای بسیار بالایی ثبت شد و این نشان می دهد که حریفان ما بسیار تمرین نموده اند و با قدرت هر چه تمام تر پیش می روند. ما کمی به سبب حضور در مسابقات نسبت به حریفان عقب هستیم، اما وقت زیادی تا بازی های آسیایی داریم و رقابت های تدارکاتی برای ما در نظر گرفته شده است.

دارنده مدال برنز 10 متر تفنگ تیمی آسیا ادامه داد: با حضور مربی جدید و استفاده از تجارب او می توانیم به آمادگی برسیم و نتیجه خوبی بگیریم. البته کمی قوانین در بازی های آسیایی تغییر نموده است و دیگر ماده تیمی حذف شده است، این کمی کار را برای ما سخت می نماید و ممکن است که دیگر مدال تیمی نداشته باشیم. در اینچئون ما در رشته تیمی یک مدال نقره و در گوانجو یک مدال نقره و برنز تیمی کسب کردیم، اما در حال حاضر این ماده حذف شده است و ممکن است تعداد مدال های ما کم گردد. البته به جای آن رشته میکس اضافه شده است و می توان روی مدال هایش حساب باز کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 367

به "الهه احمدی: به اندازه حریفانمان ساچمه و فشنگ نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهه احمدی: به اندازه حریفانمان ساچمه و فشنگ نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید