جهت گیری برای ایجاد دانشگاه نسل 4 در دستور کار دانشگاه خواجه نصیر قرار گرفته است

به گزارش مجله عکس، معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: با توجه به سیاست گذاری ریاست دانشگاه جهت گیری برای ایجاد دانشگاه نسل چهار با سیاست های پژوهشی، آموزشی و ارتباط با صنعت است.

جهت گیری برای ایجاد دانشگاه نسل 4 در دستور کار دانشگاه خواجه نصیر قرار گرفته است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه ads استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمد طالعی، معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اولین کنفرانس ملی حقوق ساخت که امروز 16 بهمن در دانشکده مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار گردید، گفت: برگزاری اولین همایش حقوق ساخت از سه منظر دارای اهمیت است؛ نخستین منظر آن توجه به کلمه اولین است در حقیقت با توجه به این کلمه باید دانست که برای آغاز یک موضوع تخصصی احتیاج به کوشش بسیار زیادی است منظر دوم مربوط به برنامه های کلان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی خواهد بود.

وی اضافه نمود: این کنفرانس در حقیقت کنفرانس میان رشته ای است که تعامل بین دو رشته ساخت و ساز و حقوق را در بر دارد و این دو حوزه را تحت تاثیر قرار می دهد.

طالعی با بیان اینکه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در راستای صنعت توسعه گام برداشته است، اظهار کرد: ساختار آموزشی و پژوهشی دانشگاه تا حدودی تغییر نموده است در حقیقت رشته های جدیدی را راه اندازی نموده ایم و به بروزرسانی های دوره قدیم در حوزه آموزش و پژوهش پرداخته ایم.

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به اینکه منظر سومی که برای دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است در حقیقت سیاست گذاری ریاست دانشگاه است، اظهار کرد: با توجه به سیاست گذاری ریاست دانشگاه جهت گیری برای ایجاد دانشگاه نسل چهار با سیاست های پژوهشی، آموزشی و ارتباط با صنعت است. دانشگاهی که مسئولیت اجتماعی یاری برای برطرف مسائل جامعه را دارد و تمام فعالیت های علمی و تحقیقاتی خود را در جهت برطرف مسائل کشور انجام می دهد در حقیقت دانشگاه نسل چهار است.

وی ادامه داد: با آگاهی از حقوق ساخت حقوق شهروندان و عموم مردم که بهره بردار نتایج ساخت و ساز هستند رعایت خواهد شد و از دعاوی نیز جلوگیری به عمل می آید امیدواریم با برگزاری این کنفرانس معضلات در حوزه حقوقی ساخت و ساز مرتفع گردد تا بتوانیم خدمتی به شهروندان ارایه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 773

به "جهت گیری برای ایجاد دانشگاه نسل 4 در دستور کار دانشگاه خواجه نصیر قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت گیری برای ایجاد دانشگاه نسل 4 در دستور کار دانشگاه خواجه نصیر قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید