جوانسازی پوست صورت با متدهای جدید در کلینیک هلیا

به گزارش مجله عکس، با معرفی انواع مواد موثر در جوانسازی پوست صورت، تحولی عظیم در عرصه زیبایی و مد به وجود آمده است. انواع مختلفی از مواد جوانسازی در بازار موجود است که از پرطرفدارترین آن ها می توان به تزریق چربی، تزریق بوتاکس و تزریق ژل اشاره کرد. این مواد در نواحی مختلفی از جمله گونه ها، گودی چشم، خط فک و چانه که بیشترین تاثیر را در جوانی صورت دارند، تزریق می شوند. تجربه تزریق این جوانسازها به نواحی مختلف نشان می دهد که علاوه بر خاصیت حجم دهی، موجب رفع موقتی چین و چروک های آنان نیز می شود. انتخاب مارک مناسب و معتبر ژل و بوتاکس و مراجعه به یک کلینیک زیبایی با تجربه برای انجام این متدها، مخصوصا مجموعه ای که از جدیدترین روش تزریق چربی استفاده می کند، باعث می شود که بهترین نتایج را با کم ترین میزان برگشت پذیری داشته باشید. برای اجرای متدهای مختلف جهت جوانسازی صورت باید حساسیت زیادی به خرج داد، زیرا صورت مهم ترین نقش را در زیبایی افراد ایفا می کند. کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا با چندین سال تجربه در حیطه زیبایی، با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی در کنار کادر پزشکی مجرب همچون آقای دکتر حمیدرضا خراسانی، موجب رضایت کامل مشتریان و نتیجه بسیار مطلوب از ارائه خدمات زیبایی این مجموعه در شهر تهران شده است.

جوانسازی پوست صورت با متدهای جدید در کلینیک هلیا

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

جوانسازی صورت

تزریق چربی چیست و چگونه انجام می گردد؟

تزریق چربی روشی است که طی آن، دکتر خراسانی یک ناحیه مانند شکم، پشت ران و یا کفل ها را که دارای بافت چربی هستند انتخاب می نمایند. سپس با استفاده از ابزارهای مخصوص و بعد از بی حس نمودن ناحیه مورد نظر، اقدام به تخلیه حجم تعیینی از چربی (به اندازه مورد نظر) می نمایند. این چربی در یک دستگاه سانتریفیوژ پالایش می گردد و سلول های چربی تخلیص می گردند. بعد از آن نواحی مختلف صورت که دچار فرورفتگی در اثر از بین رفتن کلاژن و بافت چربی طبیعی خود شده اند، در معرض تزریق قرار می گیرند. این مناطق از قبل توسط پزشک تعیین می شوند. به این ترتیب با ورود چربی به زیر بافت های صورت، بلافاصله جوانسازی صورت در اثر حجیم شدن عضوهای صورت و رفع چین و چروکشان، انجام می گیرد. با این حال این روش دائمی نیست، زیرا چربی ها تحت تأثیر عوامل زیادی مانند نوع تغذیه، نحوه مراقبت از تزریق و … دوام خود را از دست می دهند و به اصطلاح بعد از مدتی آب می شوند. البته در برخی اندام ها اصولاً ماندگاری چ چربی بیش از سایر نقاط خواهد بود. مثلا تزریق چربی به گونه ماندگاری بالاتری از تزریق چربی به فک دارد. با این حال تمام این احتمالات بستگی به شرایط بدنی افراد دارد.

فواید و مزیت های تزریق چربی در کلینیک هلیا چیست؟

  • ما در کلینیک تخصصی هلیا از جدیدترین روش تزریق چربی که بدون عارضه، بدون درد و بدون دوران نقاهت طولانی است، با استفاده از جدیدترین روش های موجود در دنیا استفاده می کنیم.
  • مهم ترین فایده تزریق چربی برای جوانسازی پوست صورت استفاده از سلول های چربی بدن خود فرد می باشد.
  • استخراج و تزریق مجدد چربی، طی یک روش سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی صورت می گیرد. بنابراین هیچ عمل جراحی در کار نیست و این روش کاملا غیر تهاجمی می باشد.
  • طی تزریق چربی، هیچ ماده شیمیایی وارد بدن افراد نمی گردد، لذا احتمال بروز واکنش های آلرژیک در این متد به صفر می رسد.
  • با انجام این روش می توان همزمان به دو هدف وسوسه برانگیز رسید. اول تخلیه بافت چربی اضافه (که منجر به لاغری موضعی می گردد) و سپس تزریق آن به نقاط مختلف صورت جهت جوانسازی صورت .
  • تزریق چربی علاوه بر حجیم کردن بافت های پوست صورت، موجب رفع چین و چروک های آن ها نیز می گردد.

تزریق ژل در کلینیک زیبایی هلیا

انواع مختلفی از ژل ها وجود دارند که برای تزریق و جوانسازی پوست صورت توسط سازمان دنیای دارو (FDA) تایید شده اند. اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک (Sculptra) دو نوع ماده موثر در ژل ها هستند که برای تزریق توصیه می شوند. وجود این نوع مواد به عنوان پایه مواد تشکیل دهنده ژل، باعث ماندگاری بالای این ژل در صورت می گردد. ژل هایی مانند ژودرم و رستیلین (Juvederm ، Restylane) بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده اند که به نسبت بقیه مارک ها معروف تر و با دوام تر می باشند. ما کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا را جهت انجام تزریق ژل به گونه به شما عزیزان معرفی می نماییم. تمام خدمات مراقبت از زیبایی در مجموعه ما توسط پزشک حاذق آقای دکتر حمیدرضا خراسانی با کمترین عوارض و بالاترین کیفیت ارائه می گردد.

فواید و مزیت های تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل برای جوانسازی صورت جزو متدهای پر طرفدار در کلینیک زیبایی هلیا می باشد. این روش هم موجب رفع چین و چروک و هم موجب تغییر فرم صورت و حجیم کردن عضوهای آن می گردد. مزایای تزریق ژل شامل موارد زیر است:

  • تزریق ژل در مطب یک پزشک یا یک کلینیک معتبر انجام می گردد و نیاز به بیمارستان و عمل جراحی نیست.
  • زمان انجام تزریق ژل نسبت به روش های مشابه بسیار کم تر است. به همین دلیل برای افرادی که دارای محدودیت زمانی هستند، بسیار کارامد است.
  • این روش نیاز به بیهوشی ندارد و فقط بی حسی موضعی و موقتی (حداکثر 2 ساعته) برای آن کفایت می نماید.
  • زمان بهبودی پس از تزریق ژل سریع است و بسیاری از افراد می توانند بلافاصله به محل کار یا فعالیت های منظم خود برگردند.
  • پس از تزریق خطر بسیار کمی ناشی از عوارض جدی یا عفونت ها متوجه افراد خواهد بود.
  • فیلرهای تزریقی را می توان مجددا شارژ کرد. به این معنی که می توان حجم بیشتری را به نقاط مختلف صورت افزود تا زمانی که فرد به نتیجه دلخواه خود برسد.
  • تزریق ژل نسبت به جراحی پلاستیک و لیفت صورت برای جوانسازی ارزان تر است. بنابراین صرفه اقتصادی این روش نیز یک پوئن مثبت به حساب می آید.
تزریق بوتاکس برای جوانسازی صورت

تزریق بوتاکس برای جوانسازی صورت

تزریق سم یا توکسین باکتری بوتولینوم از دهه 90 میلادی به عنوان یک روش برای از بین بردن چین و چروک پوست معرفی شده است. امروزه این سم را با نام تجاری بوتاکس می شناسیم. این روش اگر توسط یک پزشک ماهر و با تجربه انجام نگردد می تواند خطر آفرین گردد. در حال حاضر تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست صورت به خصوص در ناحیه گوشه چشم، شقیقه ها و پیشانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این روش در عرض چند دقیقه به طور نیمه دائمی، تمام چروک های قسمت نواحی مورد نظر صورت را صاف می نماید. بوتاکس توسط یک آمپول مخصوص با سوزن کوتاه و بسیار نازک به به نواحی مورد نظر تزریق می گردد. میزان حجم مورد نظر برای تزریق بستگی به گستردگی و میزان عمق چروک های پوست دارد. برای انجام این کار ابتدا باید با کلینیک هلیا از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و نوبت رزرو نمایید. سپس در مورد مارک های بوتاکس مجموعه ما اطلاعات کسب نمایید و هزینه نهایی را براورد کنید. در نهایت با مراجعه حضوری، برای تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و موی هلیا توسط پزشک ارزشمند آقای دکتر حمیدرضا خراسانی، اقدام به جوانسازی صورت خود نمایید. ایشان ابتدا نواحی تعیینی را بر روی صورت افراد انتخاب نموده و با در نظر دریافت پتانسیل پوست هر فرد، اقدام به تزریق می نمایند.

فواید و مزیت های تزریق بوتاکس چیست؟

  • روشی با صرفه اقتصادی نسبت به جراحی لیفت کامل صورت.
  • برای انجام این روش نیاز به ایجاد برش در اطراف پوست صورت و بخیه زدن نیست.
  • در طی مدت بسیار کوتاهی (بین 10 الی 15 دقیقه) تزریق به خاتمه می رسد.
  • نتایج بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده خواهند بود.
  • دوره نقاهت خاصی برای این روش تعیین نشده است و افراد بلافاصله می توانند به انجام کارهای روزمره خود بازگردند.
  • ماندگاری نسبتا قابل قبول این روش (تقریبا بین 5 الی 10 ماه) یک امتیاز دیگر به نفع تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست صورت به دست می آورد.

لینک سایت : https://heliaclinic.com/

خط ویژه: 02122810089

تهران - خیابان کامرانیه شاقتصادی ، خیابان مینا ، ابتدای کوچه رحمانی ، پلاک 6/1 ، طبقه دوم

منبع: هفت گنج
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1565

به "جوانسازی پوست صورت با متدهای جدید در کلینیک هلیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانسازی پوست صورت با متدهای جدید در کلینیک هلیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید