حمیداوی: قانون برای همه یکسان است، بعد از بازی تست بگیرند

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد طبق برنامه باید فردا یکشنبه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم بروند اما ابتلای چند عضو ذوب آهن به کرونا و درخواست مسئولان این باشگاه برای لغو بازی، همه چیز را در ابهام قرار داده بود.

حمیداوی: قانون برای همه یکسان است، بعد از بازی تست بگیرند

با این حال باشگاه شهر خودرو اعلام نمود این تیم برای بازی با ذوب آهن راهی اصفهان شده است و لغو بازی جفا در حق شهر خودرو است.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو در این ارتباط به سایت باشگاه، گفت: با تایید سازمان لیگ تیم را راهی اصفهان کردیم و خواهش کردیم توسط ایفمارک پس از ملاقات برابر ذوب آهن از تمام بازیکنان تست گرفته گردد.

مالک باشگاه شهر خودرو ادامه داد: نامه ای در مورد آمادگی و برگزاری ملاقات به سازمان لیگ ارسال نموده ایم و صحبت های لازم نیز با آقای سهیل مهدی انجام شد تا اعضای تیم با پرواز ساعت 12:30 امروز شنبه راهی اصفهان شدند.

حمیداوی هرگونه لغو بازی را جفا در حق شهر خودرو خواند و گفت: قانون برای همه یکسان است. ما تمرینات لازم برای ملاقات با ذوب آهن را انجام دادیم. حتی بلیت گرفتیم و هتل را رزرو کردیم و در صورت عدم برگزاری مسابقه متضرر می شویم .

مالک شهر خودرو ضمن آرزوی سلامتی برای بازیکنان کرونایی ذوب آهن توضیح داد: بازیکنان ذوب آهن می توانند با توجه به زمان به جامانده تست بدهند و مابقی نفرات را هم قرنطینه نمایند. طبق قانون با توجه به شرایط کنونی بازیکنان غیر کرونایی ذوب آهن به حد نرمال می رسند و شرایط برگزاری وجود دارد. بنابراین از مسئولان ذوب آهن درخواست می کنیم شرایط برگزاری ملاقات را فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1393

به "حمیداوی: قانون برای همه یکسان است، بعد از بازی تست بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیداوی: قانون برای همه یکسان است، بعد از بازی تست بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید