خبرنگاران 320 واحد صنفی در ایرانشهر پلمب شد

به گزارش مجله عکس، زاهدان- خبرنگاران- رییس مرکز بهداشت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 320 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون توسط کارشناسان بهداشت پلمب شد.

خبرنگاران 320 واحد صنفی در ایرانشهر پلمب شد

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

مهدی صدرایی نسب روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: این مکان های کسب شامل سوپر مارکت، قصابی، لوازم ساختمانی، آرایشگاه، چایخانه،نمایشگاه اتومبیل،لوازم تحریر، سمساری، خرازی، اغذیه فروشی، گیم نت، دیزی سرا، محصولات فرهنگی، پوشاک، مصالح ساختمانی و فروشگاه لوازم خانگی بوده است.

وی با بیان اینکه در موج سوم کرونا با شدت بالاتری روبرو هستیم اضافه کرد: بازرسان بهداشت محیط به طور شبانه روزی از مراکز تهیه و توزیع بازدید و در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهند کرد.

رییس مرکز بهداشت ایرانشهر با تاکید بر اینکه مردم تا جایی که امکان دارد از اجتماع های گروهی همچون برگزاری عروسی و دورهمی ها خودداری کنند، اضافه کرد: تردد غیرضروری از مناطق پاک به شهرها و روستاهای شهرستان و برعکس می تواند موجب انتشار بیماری کرونا در نقاط پاک شود.

وی اظهارداشت: با بازگشایی هایی که اجرا شده لازم است که طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمام صنوف رعایت شود.

به گزارش خبرنگاران ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در جهت ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1316

به "خبرنگاران 320 واحد صنفی در ایرانشهر پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 320 واحد صنفی در ایرانشهر پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید