خرید و فروش کد بورسی غیر قانونی اعلام شد

به گزارش مجله عکس، سرپرست امور اعضاء بورس گفت: خرید و فروش کد سهامداری غیرقانونی است و در صورت سوء استفاده، برای دارنده کد بورسی دردسرساز خواهد شد.

خرید و فروش کد بورسی غیر قانونی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، علی بهشتی گفت: سهامداران آگاه باشند زمانی که خرید و فروش سهام صورت می گیرد وجه آن به حساب دارنده کد بورسی واریز می شود و شرایط دیگری برای اینکه وجه مستقیم به حساب افراد دیگری واریز شود وجود ندارد.

وی درباره خرید و فروش و یا واگذاری کد بورسی به سایر افراد گفت: در برخی مواقع ممکن است زمانی که کد بورسی خود را به شخص دیگری می دهید از این کد سوء استفاده شود و در بازار با دست کاری قیمت اختلال ایجاد کند و این امر برای دارنده کد دردسرساز می شود.

وی ادامه داد: افرادی که فکر می کنند از کد بورسی آن ها سوء استفاده می شود می توانند با مراجعه به مراکز ذی صلاح اقدام به شکایت کنند.

بهشتی بیان نمود: افراد بعد از ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت می توانند اقدام به خرید و فروش سهام کنند، همچنین افراد زیر 18 سال هم می توانند با قیم خود برای دریافت و احراز هویت اقدام و کد بورسی دریافت کنند.

وی اضافه نمود: مردم با آگاهی و دانش کافی وارد بازار سرمایه شوند و اگر دانش کافی ندارند از طریق صندوق ها سهم خریداری کنند.

  • تازه واردهای بورس بخوانند؛ هشدار پلیس امنیت
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1042

به "خرید و فروش کد بورسی غیر قانونی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و فروش کد بورسی غیر قانونی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید