دادگر: 9 ملی پوش تیرانداز کشورمان راهی مسابقات جام جهانی چین می شوند

به گزارش مجله عکس، رئیس فدراسیون تیراندازی از اعزام 9 ملی پوش کشورمان به رقابت های جام جهانی چین و کسب سهمیه المپیک اطلاع داد.

دادگر: 9 ملی پوش تیرانداز کشورمان راهی مسابقات جام جهانی چین می شوند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر سال 98 برای فدراسیون تیراندازی را سالی بسیار سخت و پرکار برشمرد و گفت: تیراندازان کشورمان باید همه کوشش خود را به کار بگیرند تا پیروز به کسب سهمیه المپیک در مسابقات شوند.

وی اضافه کرد: از آبان سال گذشته تا به حال تیراندازان اردو های متعددی داشتند که همه این اردو ها به صورت مرتب و منظم در حال برگزاری است.

دادگر گفت: هم اکنون تیم ملی اهداف پروازی در امارات برای کسب سهمیه المپیک در رقابت با حریفان است و طبق آخرین رکورد های ثبت شده تیراندازان ما عملکرد نسبتا خوب و رضایت بخشی داشته اند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه 27 فروردین تیم ملی تفنگ برای کسب سهمیه المپیک راهی مسابقات در چین می شوند ادامه داد: الهه احمدی، نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، حسین باقری، امیرمحمد نکونام و پوریا نوروزیان افراد اعزامی به این مسابقات در رشته تفنگ هستند. دادگر گفت: تیم ملی تپانچه نیز 30 فروردین به مسابقات کسب سهمیه المپیک چین اعزام می گردد و مینا قربانی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی تیراندازانی هستند که در این مسابقات برای کسب سهمیه باید با حریفان رقابت نمایند.

وی با بیان اینکه سال جاری طبق برنامه در 8 ماه آینده تیراندازان باید در 8 مسابقه برای کسب سهمیه المپیک شرکت نمایند، اضافه کرد: امیدوارم تیرانداران کشورمان بتوانند سهمیه های خوبی برای حضور در المپیک 2020 کسب نمایند و در بازی های المپیک هم پیروز به کسب مدال شوند.

با تور چین سفر کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 151

به "دادگر: 9 ملی پوش تیرانداز کشورمان راهی مسابقات جام جهانی چین می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگر: 9 ملی پوش تیرانداز کشورمان راهی مسابقات جام جهانی چین می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید