رحمتی: متأسفم که برای عملی کردن حرف مان، یک زمین خوب را خراب کردیم

به گزارش مجله عکس، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: داور و ناظر بازی ملاقات ما با پیکان اصرار داشتند که بازی برگزار گردد، ولی این ملاقات در دقیقه 22 متوقف شد.

رحمتی: متأسفم که برای عملی کردن حرف مان، یک زمین خوب را خراب کردیم

به گزارش خبرنگاران، سیدمهدی رحمتی درباره لغو ملاقات تیم های پیکان و شهر خودرو گفت: تعییناً آب در زمین جمع شده بود و کاملاً تعیین بود که بعد از دقیقه 20 نمی توان روی این زمین بازی کرد.

وی ادامه داد: تأسف می خورم برای اینکه باید یک کاری را به هر نحوی و به هر دلیلی انجام بدهیم. در واقع برای آنکه حرف مان را عملی کنیم، یک زمین به این خوبی را خراب کردیم. به نظرم بدترین اتفاق این بازی از بین رفتن زمین است و امیدوارم پیکان حداقل تا خاتمه لیگ بتواند بازی های بعدی اش را در این زمین برگزار کند، اما با توجه به این اتفاقی که افتاد و شرایطی که در زمین وجود داشت، مسلماً احتمال آسیب دیدگی بازیکنان بود. توپ گیر می کرد و حرکت نمی کرد. داور و ناظر بازی اصرار داشتند که بازی برگزار گردد، ولی دقیقه 22 بازی متوقف شد.

سرمربی شهر خورد در پاسخ به این سؤال که به نظرش بازی، فردا برگزار می گردد یا خیر، گفت: من نه علم غیب ندارم که بدانم باران قطع می گردد و نه علم آن را دارم که بدانم چمن برای فردا آماده می گردد یا خیر.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1370

به "رحمتی: متأسفم که برای عملی کردن حرف مان، یک زمین خوب را خراب کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: متأسفم که برای عملی کردن حرف مان، یک زمین خوب را خراب کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید