رگبار باران و وزش باد در بیشتر مناطق کشور

به گزارش مجله عکس، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران و وزش باد در بیشتر مناطق کشور طی فردا و پس فردا (24 و 25 فروردین) اطلاع داد.

رگبار باران و وزش باد در بیشتر مناطق کشور

به گزارش خبرنگاران، صادق ضیاییان در تبادل نظر با ایسنا اظهار کرد: طی امروز (23 فروردین) در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران و یزد وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در ساعات بعد ازظهر در بعضی نقاط استان های کرمان، فارس، اصفهان، مرکزی، زنجان، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: طی فردا (24 فروردین) در بیشتر مناطق کشور به جز خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان در بعضی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت. حاکمیت این شرایط جوی طی روز چهارشنبه (25 فروردین) نیز در بیشتر مناطق کشور به جز خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، زنجان، همدان، کردستان، کرمانشاه و ایلام دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی روز پنجشنبه (25 فروردین) در نوار شرقی کشور و طی روز آدینه (26 فروردین) در شمال شرق، سواحل شمالی و اردبیل بارش ادامه دارد، اظهارکرد: غرب خلیج فارس نیز طی روز چهارشنبه مواج خواهد بود.

ضیاییان در انتها درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (24 فروردین) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (25 فروردین) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1625

به "رگبار باران و وزش باد در بیشتر مناطق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و وزش باد در بیشتر مناطق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید